کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۱۱۵۹
تاریخ خبر:

تیلور سوئیفت یا ترامپ؟ مسئله این است

روزنامه هفت صبح | یک: یک برنامه اینترنتی دیدیم که در آن حمید عسگری قرار بود آواز بخواند و در کنارش علی انصاریان گیتار الکتریک بزند. تدوین این صحنه‌ها(که خیلی هم بد بود) پر بود از میمیک‌های «اسلش»طور استاد انصاریان. خدا حفظشان کند که این‌قدر در همه زمینه‌ها هنرمند هستند. فوتبال،‌ بازیگری سینما، ‌تهیه‌کنندگی، فضای مجازی،‌ ‌مجری‌گری و حالا هم نواختن گیتار.

* دو: استاد زنوزی در برنامه تلویزیونی ظاهر شده و از گردش مالی سنگین لیگ‌های انگلیس و اسپانیا در مقابل لیگ ایران حرف زده تا بگوید که با این وضعیت اقتصادی داغون، چرا باید لیگ راه بیفتد. با این استدلال‌ها کاری نداریم(بعضی جاها به ایشان حق هم می‌دهیم) اما این را می‌دانستیم که ایشان شهرتی دارند به‌عنوان یک بیزینس‌من موفق بین‌المللی که ثروتشان را با تیزهوشی و نون بازو به‌دست آورده‌اند.

اما ایشان در این گفت‌وگو حق پخش تلویزیونی لیگ انگلیس را دوهزار و ۲۵۰میلیارد دلار اعلام کردند! دوهزار و ۲۵۰میلیارد دلار! در ادامه این بحث حق پخش تلویزیونی لالیگا هم هزار و ۸۰۰میلیارد یورو اعلام شد! این رقم‌ها نجومی ‌و از بودجه کل ۹۰درصد کشورهای دنیا بیشتر است. این اشتباه را یک تاجر بین‌المللی ایرانی انجام داده. مسئله غلط سهوی نیست. مثل این است که یک پزشک جای قلب و معده را اشتباه بگیرد.

* سه: تیلور سوئیفت، خواننده سرشناس و برازنده آمریکایی در واکنش به وقایع روزهای اخیر پس از کشته‌شدن جورج فلوید، یک مرد سیاه‌پوست به‌دست پلیس در شهر مینیاپولیس و اعتراضات پس از آن، دونالد ترامپ را به روشن‌کردن آتش برتری نژادی سفیدها در آمریکا متهم و به نمایندگی از اکثریت مردم آمریکا او را تهدید کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر امسال به حضور او در کاخ سفید پایان خواهند داد.

به گزارش عصرایران، به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر، تیلور سوئیفت در واکنش به توئیت تهدیدآمیز ترامپ درباره تیراندازی به معترضان و آشوبگران در مینیاپولیس، در توئیتی نوشت: «پس از اینکه آتش برتری سفید‌پوستان و نژادپرستی را در کل ریاست‌جمهوریت برافروختی، آیا شهامت تظاهرکردن به برتری اخلاقی قبل از تهدید به خشونت را داری؟ وقتی غارت شروع شود، تیراندازی هم آغاز می‌شود؟ ما در ماه نوامبر به خروج شما رای خواهیم داد.»

طبیعتا جدا از هرگونه ایده سیاسی، ‌در مواجهه سرکار خانم تیلور سوئیفت و ترامپ، ‌ما طرفدار خانم سوئیفت هستیم.

کدخبر: ۳۳۱۱۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali3021

    خانم سویفت که سلطان قلب ها تشریف دارن