کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۶۲۷
تاریخ خبر:

ترکیدن لاستیک هواپیما روی باند فرودگاه مشهد

تسنیم نوشت: به‌فاصله چند روز پس از نقد مدیرعامل شرکت فرودگاهها به اطلاع‌رسانی ترکیدن لاستیک هواپیما در فرودگاه مشهد، سازمان هواپیمایی کشوری از ترکیدن لاستیک هواپیمای شرکت سپهران در این فرودگاه خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده ‌و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

لازم به ذکر است هیچگونه صدمه‌ای به سرنشینان وارد نشده و شرکت سپهران در حال تعویض چرخ می باشد. همچنین کارگروه ویژه ای برای بررسی موضوع تشکیل شده است. اخیرا سازمان هواپیمایی کشوری به منظور پیشگیری، چندین توصیه در سه حوزه صنعت هوانوردی صادر کرده ‌و فعالیت هایی از قبیل اصلاح باند فرودگاه مشهد شروع شده است که باید فرصت اجرای توصیه ها فراهم گشود.»

این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به گزارش دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در رابطه با تکرار ترکیدن لاستیک هواپیماها در فرودگاه مشهد واکنش نشان داده بود.

کدخبر: ۴۷۱۶۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560804133

    باز خوبه در حالت پرواز نمی ترکه ، …?