کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۷۸۷۰۶
تاریخ خبر:

برف و باران آغاز شد/ اکثر جاده ها برفی هستند

سرپرست اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی از بارش برف در اکثر استان های کشور خبر داد و گفت، تردد در استان اردبیل محور سرچشم با زنجیر چرخ امکان پذیر است. در استاان آذربایجان شرقی اکثر محورها، قزوین گردنه آوج - الموت، آذربایجان غربی محور بوکان، گیلان محور اسالم - خلخال، البرزدر محور کرج - چالوس، ارتفاعات محور هراز -فیرزکوه، کندوان و کیاسر باراش برف گزارش شده است. در اکثر محورهای استان گلستان، مازندران و گیلان بارش باران گزارش شده است. سرهنگ رحمانی اضافه کرد: ترافیک در آزاد راه تهران - کرج محدوده پل فردیس تا کلاک نیمه سنیگن است.

سرپرست اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: محور شمشک به دیزن و پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی تا پایان زمستان مسدود است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵(۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

همچنین از سوی دیگر از دقایقی پیش در تهران بارش باران و برف شروع شده است اما همچنان وضعیت هوای تهران با شاخص کیفی ۱۰۸ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. به دلیل برودت هوا و پایداری جو، وضعیت هوای تهران با شاخص کیفی ۱۰۸ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. البته از دقایقی پیش در تهران بارش باران و برف شروع شده و پیش بینی می شود با تداوم این وضعیت، کیفیت هوا بهتر شود. در این شرایط به بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان و زنان باردار توصیه می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

کدخبر: ۷۸۷۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alireza.masoudi100

    دروغ میگی البرز نیامده برف و باران دروغ میگی همیشه شما