کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۸۰۱۵
تاریخ خبر:

ادعای جنجالی همسر و خواهر جی لوید ساموئل؛ هافبک سابق استقلال، زنده است؟

جی لوید ساموئل یکی از بازیکنانِ خارجی به شمار می رود که هواداران استقلال با او خاطرات خوب و خوش فراوانی دارند. بازیکنی که توانست با استقلال به یک مقام قهرمانی لیگ برتر و یک جام حذفی دست یابد.

ساموئل در اردیبهشت ماه سال ۹۷ بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، هر چند همسر ایرانی ساموئل، هلیا سهیمی عقیده ای دیگری دارد. عقیده ای که حال هم او و هم خواهر ساموئل در پست هایی در صفحات اینستاگرام خود مدعی شدند که پلیس از جسد ساموئل آزمایش DNA گرفته اند و DNA مذکور با جی لوید ساموئل هم خوانی ندارد! چند ساعت پس از انتشار پست اینستاگرامی همسر ساموئل، خواهر جی لوید ساموئل نیز این مدعا را تایید کرده است.

در ادامه پست های همسر و خواهر جی لوید ساموئل را با هم مرور خواهیم کرد:

سلام
یاران جیلوید و آبی های عزیز…
من هلیا سهیمی ساموئل همسر جیلوید هستم،
فردا میشه یک سال که من و خانواده ی جی داریم دنبالش می گردیم… شاید خیلی از شما عزیزان در جریان اتفاقات باشید…
به دو دلیل این پُست رو در پیج همسرم منتشر کردم، اول اینکه همونطور که قبل تر توضیح دادم سعی می کنم اینستاگرامش رو فعال نگه دارم تا توسط اینستاگرام دی اکتیو نشه تا روزی که خودش بیاد و دوباره براتون پُست بزاره. و دوم اینکه برای روشن شدن حقیقت و پیدا کردن همسرم اطلاع رسانی کنم و خواهش کنم که اگر میتونید در این مسیر کمکمون کنید…
در این پُست به ده مورد از مسائل و دروغ هایی که باهاشون مواجه هستیم اشاره کردم و البته که موارد بسیار زیادِ دیگری هم هست… معذرت میخوام اگر طولانی نوشتم، خلاصه تر از این نمی تونستم یک سال اضطراب و نگرانی و بی انصافی رو براتون توضیح بدم… پ.ن۱ برای تمام مواردی که اشاره کردم اسناد و مدارک موجود هست.
#آبی_بودیم_و_آبی_میمونیم
#برای_زندگی_همسرم_میجنگم
پ.ن۲ خواهش می کنم تا روشن شدن حقیقت از جمله ی روحش شاد استفاده نکنید، من و خانواده ی جی ، طبق شواهد موجود بر این باوریم که همسرم زنده ست

پست اینستاگرامی خواهر ساموئل و تایید صحبت های هلیا سهیمی، همسر این بازیکن:

به برکت نام خداوند متعال… زمانش رسیده… خدایا ممنونیم. دی ان ای مربوط به جیلوید ساموئل نیست… تمام مطالبی که در ارتباط با‌ مرگ صحنه سازی شده ی جیلوید ساموئل در اینستاگرام منتشر کردیم حقیقت داره. و برای هر آنچه گفتیم مدارک ،اسناد و اثبات داریم.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۲۵۸۰۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر