کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۷۵۲۳۲
تاریخ خبر:

چه کسانی اپل را از حضور در ایران منصرف کردند؟

همه‌چیز، قبل و بعد از تحریم به وزارت خزانه‌داری آمریکا با بختکی بنام صهیونیسم برمی‌گردد.

لابی صهیونیست‌ها که سال‌هاست پس از جنگ جهانی دوم وزارت خزانه‌داری آمریکا را غصب کرده‌اند در تازه‌ترین تلاش حاسدانه خود باهدف مانع‌تراشی برای ایجاد روابط تجاری بین امریکا و ایران، سنگ بزرگی جلوی پای اپل انداختند.

کمپانی اپل اخیراً سعی کرده است تا با فروش اولین محموله آی پد خود به ایران ورود به بازار ۷۸ میلیونی جدید را آغاز کند اما وزارت خزانه‌داری آمریکا و در رأس آن جک لو/ Jack Lew و سارا بلوم راسکین به مخالفت صریح با آن برخاستند.

جک لو متولد ۲۹ آگوست ۱۹۵۵ از یک خانواده متعصب یهودی در نیویورک است که به‌عنوان هفتاد و ششمین وزیر و افراطی‌ترین یهودی دستگاه خزانه‌داری امریکا از سال ۲۰۱۳ بر این منصب تکیه زده است.

سارا بلوم راسکین نیز که از طایفه یهودیان اشکنازی است نفر دوم بعد از جک لو در دشمنی با ایرانیان سنگ تمام را گذاشته‌اند.

به مدیران اپل هنگام پر کردن فرم‌های ارسال محموله آی پد به ایران گفته شد که آنها نمی‌توانند پس از تحریم در ایران فروشگاه باز کنند و اگر ثابت شود که کاربر ایرانی پس از خرید آی پد از این وسیله به‌عنوان نقل‌وانتقال دیتای تروریستی استفاده کند؛ اپل با جریمه سنگینی روبرو خواهد شد و به همین دلیل مدیران اپل از تصمیم خود برای باز کردن فروشگاه و ارسال محموله آی پد به ایران خودداری کردند.

حسادت صهیونیست‌ها از برجام به‌قدری شدت گرفته است که اخیراً با تصویب لایحه روادید برای تجار خارجی معامله‌گر با ایرانی‌ها اوج حماقت خود را نشان دادند و اوباما اگر صادق باشد، باید چنین موانع انسانی را از سر راه بردارد، البته حرف شنوی اوباما از تشکیلات خزانه داری قابل تامل است و این در نهایت به بازنده شدن تجار آمریکایی در برابر رقبای اروپایی خود می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۷۵۲۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mehdi.0121

    عجبا

  • mohammad1370

    هعییی