کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۷۵۲۲۷
تاریخ خبر:

دی‌کاپریو بهترین بازیگر و Spotlight بهترین فیلم به انتخاب منتقدان

بیست و یکمین دوره جوایز انتخاب منتقدان برنده‌های خود را اعلام کرد.

در این مراسم لئوناردو دی‌کاپریو برای بازی درخشان خود در «بازگشته از گور» جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد و جایزه بهترین فیلم به «افشاگر» تام مک‌کارتی رسید.

همانند جوایز گلدن گلوب این بار نیز جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در «اتاق» به بری لارسون رسید، و در قسمت جوایز تلویزیونی رامی مالک برای بازی در سریال «آقای روبات» جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام را از آن خود کرد.

علاوه بر این سریال «همه کاره و هیچ کاره» از نتفلیکس به عنوان بهترین سریال کمدی و سریال «آقای روبات» به عنوان بهترین سریال درام برگزیده شدند.

در این مراسم جرج میلر برای کارگردانی «مد مکس : جاده خشم» جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد. فیلم «کمبود بزرگ» به کارگردانی آدام مک‌کی به عنوان بهترین فیلم کمدی برگزیده شد و کریستین بیل برای نقش‌آفرینی در این فیلم بهترین بازیگر مرد در یک فیلم کمدی شد. امی شومر هم برای بازی در «افتضاح» جایزه بهترین بازیگر زن در یک کمدی را دریافت کرد.

جوایز شاخه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن به ترتیب به سیلوستر استالونه برای بازی در «کرید» و آلیسیا ویکاندر برای بازی در «دختر دانمارکی» رسید.

کدخبر: ۷۵۲۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    شاید بازیگر خوبی باشه اما به نظر من قیاف ه نداره