کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۳۹۲۹
تاریخ خبر:

جوان ۳۰ساله قبل خودکشی پول و خودرو شاسی بلندش را به سیل‌زدگان اهداء کرد

جوان ۳۰ ساله با بریدن شیرگاز و خفگی در خواب خودکشی کرد. او قبل از اقدام به خودکشی، یک میلیارد ریال به همراه خودرو شاسی بلند خارجی خود را به سیل زدگان کشور اهداء کرد.

سرهنگ جمشید باقری رئیس پلیس این شهرستان با اعلام این خبر می‌گوید: این اتفاق در یکی از مناطق شهر همدان رخ داده است.

وی در تشریح این خبر گفت: دو روز قبل خبر مرگ مشکوک جوان ۳۰ ساله ای در منزل مسکونی وی از طریق پلیس ۱۱۰، اطلاع رسانی شد.

بلافاصله مامورین کلانتری در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و در ادامه قاضی کشیک به همراه پلیس آگاهی و پزشکی قانونی نیز در محل حاضر می شوند.

در تحقیقات از مالک منزل مسکونی، وی اعلام می کند که با استشمام بوی شدید گاز به دنبال منشأ بوی گاز رفته و متوجه می‌شود که این بو از طبقه پایین منتشر می‌شود به همین علت اقدام به در زدن می‌کند که وقتی کسی در را باز نمی کند از پنجره وارد خانه شده و با جسم بی جان مستأجر خود مواجه می‌شود.

پلیس در ادامه بررسی صحنه حادثه و در کنار جسد بی جان این جوان ۳۰ ساله، دست نوشته ای که در آن متنی با این مضمون که به علت اختلافات خانوادگی دست به خودکشی زده است پیدا می کند.

این جوان طی این نامه به اهداء مبلغ یک میلیارد ریال از دارایی به همراه خودرو خارجی شاسی بلند خود به سیل زدگان نیز اشاره و تاکید کرده است.

این جوان طی همین نامه، به نحوه خودکشی خود، که ابتدا چند قرص خواب آور مصرف کرده و سپس با بریدن شیرگاز به خواب ابدی رفته است نیز اشاره کرده است.

کدخبر: ۲۵۳۹۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mili699

    روحش شاد

  • iiiiiiiiiiriiiiiiiiii

    خدا رحمتش کنه