کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۲۳۸۸
تاریخ خبر:

۹ فیلم و ۹ شخصیت نوید محمد‌زاده چقدر فروخت؟

روزنامه هفت‌صبح | نوید؛ ‌اسم رمز گیشه / ‌او در هر فیلم چه ردی از خود به‌جا گذاشته و چطور حضورش به کمک فروش فیلم‌ها آمده است؟

***
فیلم «متری شیش و نیم» را ابتدای سال روی پرده داشت که حالا صاحب رکورد پرفروش‌ترین فیلم غیر کمدی سینمای ما است. به‌تازگی «سرخپوست» او روی پرده رفته که گیشه موفقی داشته است و به‌زودی شاهد ثبت یک فیلم پرفروش دیگر در کارنامه نوید محمدزاده خواهیم بود. به این بهانه سراغ کارنامه این بازیگر رفته‌ایم تا ببینیم چه کرده و در هر اثر چه نقشی در موفقیت گیشه داشته است. پیش‌تر به تفصیل کارنامه‌اش را ورق زده بودیم. بخشی از گزارش حاضر از پرونده قبلی وام گرفته شده است و دو فیلم جدید یعنی «متری شیش و نیم» و «سرخپوست» به پرونده اضافه شده. قبلا نوشتیم که نوید محمدزاده، ‌رضا عطاران فیلم‌های غیر کمدی است. موفقیت دو فیلم تازه او در اکران بار دیگر این ادعا را ثابت می‌کند.
***
لانتوری / کارگردان: رضا درمیشیان / چقدر فروخت: «لانتوری» سال ۹۵ به فروش شش‌میلیارد و ۳۰۰‌میلیون تومانی رسید که برای یک فیلم جدی رقم قابل قبولی است.
***
ابد و یک‌روز / کارگردان: سعید روستایی / چقدر فروخت: «ابد و یک‌روز» نوروز ۹۵ روی پرده رفت و به فروش ۱۲میلیارد تومانی دست یافت. بخش عمده‌ای از این موفقیت مدیون بازی درخشان محمدزاده است.
***
خشم و هیاهو / کارگردان: هومن سیدی / چقدر فروخت: «خشم و هیاهو» به‌راحتی پتانسیل فروش بالا را داشت اما نفروخت. فیلم نوروز ۹۵ روی پرده رفت و با یک‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان از گیشه خداحافظی کرد.
***
بدون تاریخ، بدون امضا / کارگردان: کارگردان: وحید جلیلوند / چقدر فروخت: فیلم بعد از جشنواره فجر سال ۹۶ اکران شد و در این فصل که به روزهای مرده اکران معروف است، گیشه‌ای موفق را تجربه کرد و چهار میلیارد تومان فروخت.
***
خفه‌گی / کارگردان: کارگردان: فریدون جیرانی / چقدر فروخت: فیلم فریدون جیرانی بعد از اکران در جشنواره فجر خیلی‌ها را غافلگیر کرد. «خفه‌گی» پاییز ۹۶ روی پرده رفت و به فروش مطلوب ۴ میلیارد تومانی دست یافت. یکی از عوامل فروش فیلم به‌زعم غالب کارشناسان بازی نوید محمد‌زاده است.
مغزهای کوچک زنگ زده / کارگردان: هومن سیدی / چقدر فروخت: سال پیش روی پرده رفت و با حدود ۱۳میلیارد تومان فروش عنوان یکی از فیلم‌های موفق گیشه را از آن خود کرد.
***
عصبانی نیستم! / کارگردان: رضا درمیشیان / چقدر فروخت: «عصبانی نیستم!» بعد از سال‌ها توقیف سال پیش اکران شد و توانست رتبه دهم باکس آفیس را به دست بیاورد و بالاتر از «آن سوی ابرها»، «خوک»، «فراری»، «دلم می‌خواد» و … بایستد و ۳ میلیارد تومان فروخت.
***
متری شیش و نیم /کارگردان: سعید روستایی/ چقدر فروخت: ۲۷ میلیارد تومان فروخته و صدر جدول باکس آفیس سال ۹۸ را تا اینجا در اختیار دارد. «متری شیش و نیم» رکورد پرفروش‌ترین فیلم جدی سینمای ایران را در اختیار دارد.
***
سرخپوست / کارگردان: نیما جاویدی / چقدر فروخت: نزدیک به چهار میلیارد فروش داشته و فراموش نکنیم هنوز ابتدای اکران است. اگر با همین شیب پیش برود باید منتظر یک غافلگیری دیگر باشیم. «سرخپوست» ظرفیت فروش بالا را دارد.

--
* توجه :‌ این مطلب در روزنامه هفت صبح ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ منتشر شده و بازنشر آن بدون موافقت روزنامه مشمول قانون کپی‌رایت می‌باشد و با پیگیری قانونی مواجه خواهد شد.قانونی مواجه خواهد شد.

کدخبر: ۲۶۲۳۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر