کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۲۲۸۶
تاریخ خبر:

۶۰ سال زندان برای متجاوزان به دختر افغان

دو پسر که پس از ربودن دختر افغان، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به ۶۰ سال حبس و تحمل ۳۴۶ ضربه شلاق محکوم شدند.
در آخرین روزهای سال گذشته دختر ۱۸ ساله‌ای با وحشت خود را به ماموران پلیس آگاهی شهرری رساند و راز این جنایت سیاه را فاش کرد.
او به ماموران گفت: اهل افغانستان هستم و همراه مادرم در شهرری زندگی می‌کنیم. امروز بعد از تمام شدن کار، راهی خانه‌مان شدم. یک خودروی پراید با دو سرنشین مقابلم توقف کرد. چون رفتار آنها عادی بود، مشکوک نشدم و سوار شدم. پس از طی مسافتی متوجه شدم راننده تغییر مسیر داد. به راننده اعتراض کردم که او مدعی شد مسیر اصلی مسدود شده و باید از راه فرعی برود.
وی ادامه داد: از راننده خواستم توقف کند تا پیاده شوم اما سرنشین خودرو به‌طرفم حمله‌ور شد و شروع به کتک زدنم کرد. بر‌اثر شدت ضربات بیهوش‌ شدم وقتی به هوش آمدم، خودم را در بیابان‌های حاشیه شهر دیدم. دو پسر جوان با تهدید و زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پول و کارت عابربانکم را سرقت کردند.
آنها با گرفتن رمز عابربانک به طرف شهر آمده و ۲۰۰ هزار تومان از حسابم برداشت کردند. دو پسر شیطان‌صفت، قصد قتل مرا داشتند به همین دلیل مرا به داخل کانال آبی پرت کرده و گریختند. به‌سختی توانستم خود را از کانال بیرون بکشم و با کمک راننده یک خودروی عبوری به سمت خانه بازگشتم. وقتی وضعیت جسمی و روحی‌ام خوب شد، تصمیم گرفتم شکایتی را مطرح کنم.
به گزارش حام جم آنلاین:دختر جوان که توانسته بود چند شماره از پلاک خودروی متهمان را یادداشت کند، سرنخ دستگیری دو پسر جوان را به پلیس داد. ماموران با بررسی شماره پلاک و مشخصات خودرو، مالک آن را شناسایی و دستگیر کردند.
متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما پس از روبه‌رو شدن با شاکی به جرم خود با همدستی دوستش اعتراف کرد. در ادامه دومین متهم پرونده نیز دستگیر و پرونده آنها برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد، دختر افغان به تشریح روز حادثه پرداخت. در ادامه دو متهم آزار و اذیت شاکی را رد کردند.
پس از دفاعیات متهمان و وکلای آنها، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و هر کدام از متهمان را به اتهام آدم‌ربایی، تهدید و سرقت مقرون به آزار به ۳۰ سال زندان و تحمل ۱۷۳ ضربه شلاق محکوم کردند.

کدخبر: ۶۲۲۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ranger

    این حرومزاده ها باید اعدام بشن نه اینکه حبس بشن و از مالیات مردم و بیتالمال ارتز اق کنن این همه هزینه برای دو تا ملعون که از حیوان هم پست تر هستند زیاده

  • amirkhan

    جام تجاوز افغان ها به ناموس ایرانی چیه؟؟ ؟ حکمش در اکثر موارد اینه : هیس هیس ص داشو درنیارید ملتو حساس نکنید به افاغنه، بذارید آمار تابع شدن به کشور زیاد شه از طریق افاغنه *****خار ملت!!

  • mkhan

    من موندم چرا اعدام نکردن اخه این چه دادگ اه و قانونیه که براش حکم بریدن!!!!!!!!!! !!!!!!!!

  • soroush.sna

    اعدام کنن یارو راحت میشه ولی 60 سال عذاب میکشه خیلی سخت تر از اعدامه

  • hamed6

    چند وقت پیش یکی از اقوام ما رو که راننده ترانزیت بود در افغانستان دزدیدن و چند ر وز مورد شکنجه روحی و جسمی قرار دا ن و نز دیک دویست میلیون پول طلب کردن به هر طرف خانوادش زدن از استانداری فرمانداری وو…. گفتن حتما یک موردی داشته گقتن مورد منظور تون مواد چرا حرف الکی میزنید چرا پیگیری نمیکنید وووو مگه همشهریتون و یک ایرانی ن یست اگه یک ادم سیاسی بود تا خود امریکا ب رش میگردونید حرفشون این بود یا کاری کرده و اونجا امریکایهاا هستن و ما نمیتونیم ب ه اونجا وارد بشیم خلاصه با هزار بدبختی ت مام خانواده دوستان اشنایان همسایگان پولج مع کردن و راز نیاز تا تونستن پولفذاهم کن ن ناگفته نماند کل دارایی طرف پنجاه میلیو ن نمیشد الان این افغانیها و ما ایرانیان

  • vahidz

    فکر کنم انسانیت خیلی خوبه ، مهم نیست که ظلم دیده کجایی با چه دینی با چه تابعیتی و چه مذهبی باشه

  • troyxxx

    ساده ایید یکی دوسال دیگه میان بیرون

  • farhad774

    افغان ها دختران و زنهای مارا مورد ازار ا ذیت وقتل انجام میدهند برایشان ۲۰ سال حب س ۱۴۰ شلا قرار میدهند ولی وقتی برعکس می شود مجازاتم بیشتر میشود چرا