کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۸۵۶۱
تاریخ خبر:

۲۵ کشته و زخمی در حمله خودرو در تورنتو

پلیس شهر «تورنتو» ساعاتی پس از حمله یک خودروی ون به عابران پیاده در منطقه «نورث یورک» با صدور بیانیه‌ای از افزایش آمار قربانیان این حادثه خبر داد و اعلام کرد که تحقیقات گسترده‌ای در رابطه با این حادثه در جریان است.

به نوشته فارس و به نقل از پایگاه «سی‌. بی. سی» کانادا، پلیس می‌گوید دستکم ۹ نفر پس از آنکه توسط خودروی مهاجم زیر گرفته شده‌اند، جان خود را از دست داده‌اند. حداقل ۱۶ نفر هم در این حادثه زخمی شده‌اند که گفته می‌شود حال برخی از آن‌ها وخیم است.

به گفته پلیس، راننده خودرو بازداشت شده و اکنون در بازداشتگاه به سر می‌برد. در ویدئویی که از لحظات بازداشت این فرد منتشر شده، به نظر می‌رسد که او پس از زیر گرفتن عابران، از خودرو پیاده شده و چیزی را که به نظر می‌رسد یک اسلحه کمری است، به سمت نیروهای پلیس نشانه رفته است.

سی. بی. سی به نقل از منابعی در پلیس هویت مهاجم را «الک میناسیان»، ۲۵ ساله، اعلام کرده است.

شبکه «سی. ان. ان» به نقل از یک مقام کانادایی گزارش داده که از شواهد به نظر می‌رسد که این حادثه عمدی بوده است. با این حال مشخص نیست که این حادثه با تروریسم در ارتباط بوده یا نه.

تصاویری که اندکی پس از حادثه از محل منتشر شده بود، نشان می‌داد تعدادی از عابران روی زمین افتاده‌اند و کسانی که از حادثه جان به در برده‌اند، در حال کمک به آن‌ها هستند.

کدخبر: ۲۰۸۵۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر