کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۴۰۹۳
تاریخ خبر:

۱۴ اعتراف شوکه کننده در مورد زندگی «آنجلینا جولی»

به نظر می رسد که این روزها بیشتر در مورد زندگی شخصی آنجلینا جولی می دانیم تا زندگی حرفه ای او. او همیشه از دستان سازی و حاشیه آفرینی استقبال کرده است و فرزندانش تنها چیزهایی بوده اند که سعی کرده زندگی آن ها را از چشم و تعقیب رسانه ها دور نگه دارد.

به گزارش برترین ها، از زمان جدا شدن او و همسرش، برد پیت، صحبت های زیادی در مورد علت اختلاف این دو عاشق و دلداده سابق شده است؛ از شایعاتی در مورد خیانت و ضرب و شتم گرفته تا حتی بی احساس بودن آنجلینا جولی.

همه ما آنجلینا جولی را به عنوان یک بازیگر و فعال حقوق بشر دوست داشتنی می شناسیم اما او رازهای مخفی زیادی دارد و این روزها بسیاری از آن ها افشا شده اند. در طول زندگی اش همواره از او به خاطر انتخاب هایی که در این مدت داشته مورد انتقاد قرار گرفته است؛ از پوشیدن لوله ی آزمایش حاوی خون نامزدش تا ریختن خون خودش روی تی شرت نامزد سابقش. به نظر می رسد که این دختر علاقه ی زیادی به خون دارد. با این وجود هر گاه حقیقتی رسوا کننده در مورد زندگی شخصی او برملا شده آنجلینا هیچ گاه از کار خود اظهار پیشمانی نکرده است حتی دزدیدن شوهر دیگران. در ادامه ی این مطلب قصد داریم شما را با حقایقی جالب در مورد زندگی شخصی این بازیگر سرشناس هالیوود آشنا کنیم.

۱۴- بازی با چاقو در اتاق خواب
اعتراف های آنجلینا جولی در مورد زندگی دوران جوانی اش را می توان تعدادی از عجیب ترین چیزهایی دانشت که افراد در طول زندگی خود شنیده اند. در سال ۲۰۰۳، وی یک مصاحبه ی نسبتاً صادقانه با برنامه ی ۲۰/۲۰ شبکه ی اَی بی سی داشتکه در آن اعتراف کرد که همراه با نامزد اولش بازی دردناکی را انجام می داده اند.

در آن دوران وی فهمیده بود که به بازی با چاقو علاقه دارد و به همین دلیل تصمیم گرفتند که با چاقو به همدیگر ضربه بزنند. وی اعتراف کرد که در آن دوران مانند انسان های ابتدایی به شریک زندگی خود حمله می کرده است و برای این که دیگران زخم هایش را نبینند مجبور بوده برخی چیزها را پنهان کرده و به مادرش دروغ بگوید.

۱۳- او احساساتش را به بچه هایش نشان نمی دهد
همه می دانیم که جولی فرزندانش را بسیار دوست می دارد و علناً اعلام کرده که برای محافظت از فرزندانش هر کار دیوانه واری انجام خواهد داد. در چند سال اخیر زندگی برای جولی بسیار سخت بوده و ازدواجش با برد پیت به بن بست خورده است. به خاطر بیماری مجبور شد خودخواسته عمل ماستکتومی انجام دهد. در سال ۲۰۱۵ نیز چاره ای جز برداشتن تخمدان هایش برای او باقی نماند که به یائسگی زودرس او منجر شد. هیچ کس نمی دانست چرا آنجلینا جولی علی رغم این که به هیچ سرطانی مبتلا نشده است دست به این روش های درمانی تهاجمی و پیشرفته می زند.

بعدها مشخص شد که وی این کار را برای حمایت از کودکانش انجام داده است. وی در این باره می گوید:" وقتی که بزرگ شده بودم خیلی نگران مادرم بودم ،خیلی. دوست ندارم که بچه هایم همان نگرانی را در مورد من داشته باشند. به نظر من بسیار مهم است که به جای گریه کردن جلوی آن ها زیر دوش حمام گریه کنید. آن ها باید بدانند که همه چیز خوب پیش خواهد رفت حتی اگر اطمینان ندارید که اوضاع بر وفق مراد است".

۱۲- او هنوز با جانی لی میلر رابطه ی خوبی دارد
اولین مردی که جولی با او ازدواج کرد جانی لی میلر بود که هنگام کار بر روی فیلم «هکرها» (Hackers) با هم آشنا شده بودند. این دو در حالی با هم ازدواج کردند که اسم میلر با خون خود جولی روی لباسش حک شده بود. آن ها سه سال با هم زندگی کردند و جولی ناگهان درخواست جدایی داد زیرا برای خودشکوفایی به زمان نیاز داشت.

وی در این باره چنین گفته است:" ما می دانستیم که در سنین پایین ازدواج کرده ایم و باید به بلوغ خود ادامه بدهیم و این که بعضی اوقات در مکان های مختلفی این بلوغ را ادامه داده و مدتی را دور از هم سپری می کردیم.

اما جدا شدن از او برایم بسیار سخت بود… مطمن نبودم که وقتی شما همه چیز را با هم به اشتراک می گذارید، آزادی و تفاهم چه معنی می دهد- طرف مثبت و منفی آن کجا بود. ما مدت زیادی را جدا از هم کار می کردیم و شاید حالا درک می کنم که چه خوب است که سفر شخصی خود را داشته و این موضوع شما را از دیگران جدا نسازد.

و فکر می کنم شاید به خاطر این که آن زمان حس زیاد خوبی درمورد خودم نداشتم… یک انسان کامل نبودم، فکر می کنم، و حالا می دانم که شما هیچ وقت کامل نخواهی شد و این موضوع اصلاً اهمیتی ندارد". علی رغم جدایی ناراحت کننده این دو، میلر گفته است که آن ها تابه امروز رابطه ی خوبی با هم دارند.

۱۱- فیلم «در کنار دریا» باعث تنش در زندگی اش شد
فیلم «در کنار دریا» (By the Sea) داستان از هم پاشیدن یک ازدواج را روایت می کرد و شاید این فیلم برای جولی و پیت بهترین فیلمی نبود که می توانستند در آن حضور داشته باشند زیرا مشخص شده است که این فیلم نقش زیادی در فروپاشیدن زندگی این دو داشته است.

آن ها در ابتدا گفتند که این فیلم هیچ تاثیری بر زندگی آن ها نداشته است اما در ادامه گفتند که تنها برای چند ماه بعد از فیلم از هم جدا زندگی کرده اند. جولی دراین باره می گوید:"آسان نبود. ما فقط باید شجاع بودیم و می گفتیم «خب عزیزم ما برای انجام این کار به اندازه کافی قوی هستیم. بیا از این موضوع برای قوی تر کردن خودمان استفاده کنیم» ما باید در گوشه هایمان می ماندیم مانند بوکسورها و زن و شوهر نباشیم. سخت بود که آن صحنه ها را بدون برد بازی کنم و همزمان از همدیگر مراقبت کنیم. معمولاً بین صحنه ها مطمئن می شدیم که طرف دیگر حالش خوب است، اما ما باید می توانستیم واقعاً زشت باشیم".

۱۰- شرایط بین او و برد واقعا بد شده بود
بسیار سخت نیست که تنش در زندگی برد پیت و آنجلینا جولی را ببینیم. در ابتدا او گفته بود که برد پیت با فرزاندنشان بدرفتاری کرده است. او نظراتش در مورد جدایی از برد پیت را بیان نکرد تا این که در مصاحبه ای با ونیتی فیر در جولا سال ۲۰۱۷، از روابط بین خود و برد تنها با عبارت «بسیار بد» یاد کرد. سپس او در ادامه ی بحث هایش چنین گفت:"من نمی خواستم که از این کلمات استفاده کنم… همه چیز سخت شده بود".

او در ادامه ی مصاحبه صحبت های عجیبی ایراد کرد که او را انسانی بی گناه و قربانی رفتارهای پیت نشان می داد اما همه می دانیم که او بسیار حسابگرتر از این حرفهاست. وی در مورد فرزندانش چنین گفت:"آن ها بسیار شجاع بودند، خیلی شجاع… در برخی از موارد آن ها به این شجاعت نیاز داشتند. زخم های همه ی ما در حال التیام یافتن بعد از اتفاقات ناگواری است که به درخواست طلاق منجر شد. آن ها در حال التیام از درد طلاق نیستند. آن ها دارند برخی از رنج هایی که از برخی چیزها، نوعی زندگی… برخی چیزها در زندگی داشتند التیام می یابند".

۹- پوشیدن لباس های آغشته به خون تنها در مسیر بالغ شدن اتفاق افتاد
ازدواج و زندگی او با بیلی باب تورنتون برای همه ی ما بسیار عجیب بود. بین پوشیدن لوله های حاوی خون تونتون دور گردنش و حضورهای عجیب و غریبشان در انظار عمومی هیچ رابطه ای دیده نمی شد. جولی گفته است که همه ی این کارها برای خوشحال کردن تورنتون بوده است. وی در مصاحبه با شبکه ی ای بی سی گفته است:" من می خواستم که او خوشحال باشد. به نظرم این کاری است که باید می کردم. این چیزی است که یک زن برای همسرش انجام می دهد. در آن دوران من واقعاً چنین قصدی داشتم. به نظر من او فوق العاده بود.

اما در حال حاضر فکر می کنم که او را نمی شناسم . ما دیگر دوست نیستیم. به نظر من انسان اشتباهاتی می کند و از آن ها درس می گیرد و اگر با درسی که از این اتفاقات گرفته ای به انسان بهتری تبدیل شوی، بسیار خوب خواهد بود. من در یک برهه ی زمانی قرار داشتم که فکر می کردم شخصیت هایی که در فیلم هایم بازی می کنم از شخصیت خودم بسیار بامزه تر بودند. شاید همین موضوع باعث شد که دیگر از تتو کردن و انجام کارهای خاص و عجیب و غریب دست بردارم".

۸- مادرش تاثیر زیادی بر روی او گذاشت
همه می دانیم که آنجلینا جولی جراحی های بسیاری را برای جلوگیری از دچار شدن به سرنوشتی مشابه مادرش انجام داده است. مادر جولی در سال ۲۰۰۷ به دلیل سرطان تخمدان درگذشت و این همان چیزی بود که برای سال ها باعث نگرانی جولی شده بود. بدون شک مرگ مادرش تاثیر زیادی بر روی او داشت. اما بیش از آن ازدواج و زندگی مادرش با جان وویت و نحوه ی جدایی آن ها از هم بود که بیشترین تاثیر را بر روی زندگی او داشت. وی در ابن باره چنین گفته است:" او در رشته بازیگری درس خوانده بود اما با پدرم ازدواج کرد و در سن ۲۸ سالگی با دو بچه از پدرم جدا شد.

او از رویاهایش دست برداشت. من دختر آن مادر هستم. عشق من به فرزندانم، ارزش هایم، اهمیت دادن به اتفاقاتی که در سراسر جهان رخ می دهد، همه ی این ها را از مادرم دارم. هر روز به شدت برای او دلتنگ می شوم. من سعی می کنم همانطور که مادرم مرا بزرگ کرد بچه هایم را بزرگ کنم. من هیچ وقت حضور پدر را در کنارم احساس نکردم".

۷- وقتی پای انظار عمومی به میان بیاید او بسیار حساب شده عمل می کند
وقتی که پای رسانه ها به میان می آید جولی سعی می کند که وجهه ی خود را به هر طریقی حفظ نماید. هر چه سن او بالاتر رفته چیزهای عجیبی که در مورد او در رسانه های شنیده ایم کمتر شده است و بدون شک دلیلی برای این موضوع وجود دارد. وی در این باره گفته است:" من دوست دارم پشت شخصیت هایی که بازی می کنم خود را قایم کنم.

علی رغم باورهای عمومی من زندگی ام را بسیار شخصی نگه می دارم و از مشهور بودن دل خوشی ندارم. دوست دارم که خیلی راحت با عموم مردم در ارتباط راحتی باشم. دوست ندارم وقتی که حرف می زنم رازی را پنهان کنم یا مجبور باشم مراقب حرف زدنم باشم. دوست ندارم برای حرف هایم برنامه ریزی کنم. می خواهم رک باشم. دوست دارم عقایدم را آزادانه بگویم و امیدوار باشم که منظور درستی از حرف هایم استنباط شود. دوست ندارم دست از آزاد بودن بردارم. و دست نیز برنخواهم داشت".

۶- او می خواهد که خانواده اش به خاطر طلاق از پیت قوی تر باشد
جولی همیشه گفته که بهترین چیزها را برای فرزندانش می خواهد و طلاق از برد پیت نیز در همین راستا بوده است. اما سخت است باور کنیم که طلاق تاثیر خوبی بر روی فرزندان داشته باشد. طلاق همیشه زشت بوده است. حمله کردن به برد پیت در رسانه ها این موضوع را برای آن ها آسان تر نکرده است. این روزها جولی همچنان می گوید که او و برد پیت هنوز عضو یک خانواده هستند.

بعد از شروع کارهای پیش تولید فیلم «آن ها اول پدرم را کشتند» (‌First They Killed My Father) که کارگردانی آن را بر عهده داشت، چیزهایی را در مورد ازدواجش با برد پیت به بخش خبری بی بی سی گفت:"دوران بسیار سختی بود. بسیاری از افراد تجربه چنین شرایطی را تجربه کرده اند. همه اعضای خانواده ی من شرایط سختی را تحمل کردند. تمرکز من بر روی بچه هایم بوده است، بچه هایمان. ما یک خانواده هستیم و برای همیشه نیز یک خانواده باقی خواهیم ماند و من با همین دیدگاه با این مسئله برخورد می کنم. من تلاش می کنم راهی پیدا کنم که این موضوع به نحوی ما را قوی تر و نزدیکتر کند".

۵- او می خواست که فرزندانش مادر او را به خوبی بشناسند
جولی زمانی که جوان بود با مرگ مادرش روبرو شد و این موضوع و نداشتن مادر در آن دوران او را به شدت تحت تاثیر قرار داد. به همین دلیل یکی از دغدغه های اصلی او این بود که مبادا فرزندانش مادربزرگشان را خوب نشناسند. جولی در مورد تصمیم خود برای رفتن زیر تیغ جراحان به نیویورک تایمز چنین گفته بود:"مادرم برای بیش از یک دهه با سرطان مبارزه کرد و در سن ۵۶ سالگی از دنیا رفت.

او آن قدر زنده ماند که اولین نوه هایش را ببیند و آن ها را بغل کند. اما فرزندان من هیچ وقت این شانس را نداشتند که او را بشناسند و عشق و مهربانی او را لمس کنند. ما همیشه از «مادر مامان» صحبت می کنیم و همیشه سعی دارم که در مورد بیماری که او را از ما گرفت صحبت کنم. حقیقتاً من در حضور دیگران هیچ وقت گریه نمی کنم و این موضوع را برد به شما گفته است، از گریه کردن بیزارم. من انسان واقع بینی هستم. بر این باورم که گریه کردن مشکلی را حل نخواهد کرد. اما وقتی که مادرم را از دست دادم گریه کردم و سخت گریه کردم".

۴- جولی از مرگ مادرش به شدت الهام گرفت
وقتی که وی روی فیلم «قلب قدرتمند» (A Mighty Heart) به عنوان بازیگر کار می کرد در واقع واکنش به مرگ مادرش را نشان می داد. به نظر می رسد که کنار آمدن با مرگ مادر کار بسیار سختی برای او بوده است. در آن زمان که مدت زمان زیادی از مرگ مادرش نمی گذشت وی در مصاحبه با شبکه ی NBC گفته بود:" مادرم از آن دسته زن هایی بود که هفته ها برای برگزار کردن درست یک مراسم جشن تولد برنامه ریزی می کرد و چهار پیش نویس نیز برای کارت جشن تولد می نوشت که در ان ها احساسات خود را بیان کند و این بدان معنا بود که او برای مادر بودن به دنیا آمده بود. او بسیار مهربان بود و با مرگش نیز به من درس داد، درس قوی بودن. این بزرگ ترین درس بود".

۳- او رابطه ی خوبی با پدرش نداشت
اگر چه جولی و پدرش، جان وویت در انظار عمومی رابطه ی خوب و شادی را به نمایش می گذاشتند اما در واقعیت جولی رابطه ی خوبی با پدر خود نداشت. دلایل زیادی برای رابطه ی نامهربانانه جولی با پدرش وجود داشت. مهم ترین دلیل او عدم وفاداری به مادرش در زمان ازدواج بود. البته این رفتار از جانب جولی که خود باعث به هم خوردن چندین ازدواج شده بود بسیارجالب است.. با این وجود پدرش در رسانه ها بارها گفته است که دخترش از مشکلات روحی رنج می برد و جولی نیز به این سخنان پدرش عکس العمل نشان داده است:"فکر می کنم که کمتر از یک سال سن داشتم که جدایی اتفاق افتاد و مادرم روابط نامشروع پدرم را کشف کرد.

آن ها رابطه ی بسیار خوبی نداشتند و بسیار با هم دعوا می کردند. بنابراین من نیز در مسیر بزرگ شدن همواره بر سر چیزهای مختلف با او جدل داشتم به ویژه در مورد مادرم. تا این که شرایط به جایی رسید و حرف هایی زده شد که این رابطه برایم ناخوشایند شده بود و واقعاً احساس بدی به من دست می داد بنابراین از پیش او رفتم و با مادرم تماس گرفتم و گفتم که دیگر با او [وویت] حرف نمی زنم".

۲- او زودتر از بیلی باب تورنتون بلوغ پیدا کرد
بدون شک سرکش بودن این دختر باعث جذب شدن بیلی باب تورنتون به او شده بود. وی به محض این که جولی را دید خواست از نامزد سابقش لارا درن جدا شود. وقتی این دو با هم ازدواج کردند واقعاً غیرقابل کنترل شده بودند. سپس در سال ۲۰۰۰ جولی به کامبوج سفر کرد و در آن جا در نهایت پسرش مدوکس را به فرزندی پذیرفت.

کامبوج جولی را به یک مدافع حقوق بشر تبدیل کرد و وقتی که او نزد شوهرش بازگشت برقرار کردن ارتباط با بیلی برایش سخت شده بود زیرا او احساسات کاملاً متفاوتی نسبت به تغییرات عقیدتی جولی داشت. جولی در این باره گفته است:" او شروع به تمرکز کردن بر روی چیزهای خاص کرد، موسیقی و فیلم های متفاوت. من تمرکزم را روی سفر گذاشتم و واقعاً این کار را دوست داشتم.

کامبوج را به خوبی می شناختم و واقعاً می خواستم بچه ای را به فرزندی قبول کنم. من و بیلی به یکباره به انسان های متفاوتی تبدیل شدیم واین موضوع قبل از آمدن مدوکس به خانه اتفاق افتاده بود. و زمانی که مدوکس به خانه ما آمد ما داشتیم از هم جدا می شدیم".

۱-حضور در فیلم «بچه اشتباهی» او را به شدت به هم ریخت
جولی در سال ۲۰۰۸ در فیلم «بچه اشتباهی» (Changeling) حضور یافت که داستانی را در دهه ی ۲۰ در مورد یک مادر تنها که بچه اش کم می شود را روایت می کند. نیروهای پلیس به جای این که به او کمک کنند بچه اش را پیدا کند مانند یک زن دیوانه با او رفتار می کردند و بدین ترتیب سعی می کردند بچه ای سر راهی را به او غالب کنند و به او القا کنند که بچه ی خود اوست.

این داستان آن چنان برای جولی آزار دهنده بود که بر روی رابطه ی او با بچه هایش تاثیر گذاشت. وی در این باره گفته است:" به عنوان یک مادر این موضوع بسیار وحشتناک بود. بچه هایم را تا جایی که امکان داشت در هنگام ناهار در کنار خودم داشتم و بعد از یک روز کار سریع به سمت خانه می رفتم. فقط می خواستم که خودم را به حماقت بزنم. چنان احساساتی بودم که دیدم رفتارم با کودکانم بسیار بسیار احمقانه شده است. از این که می دانستم فرزندانم کجا هستند و حالشان خوب است بسیار خوشحال بودم".

کدخبر: ۱۷۴۰۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر