کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۴۲۶
تاریخ خبر:

یک یادداشت اینستاگرمی / وجه تشابه تمامی وزرای ورزش

پژمان راهبر در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:مشخص نیست که چه اتفاقی می‌ افتد که در حوزه ورزش هیچ تفاوتی بین اصلاح طلبان و اقتدارگرایان نیست. تا آنجا که یادمان می‌ آید، روسای سازمان تربیت بدنی در سودای تغییر اساسنامه فدراسیون ها، یکدست کردن روسا برای انتخابات کمیته المپیک و اعمال نظر در چند زمینه مهم مثل انتخاب سرمربی تیم‌ملی، انتخاب مدیر برای استقلال و پرسپولیس و … بوده اند. مصطفی هاشمی طبا، محسن مهرعلیزاده دو معاون سیدمحمد خاتمی، محمد علی آبادی، علی سعیدلو، محمد عباسی ۳ فرمانده ورزشی احمدی نژاد و حالا محمود گودرزی وزیر ورزش دولت روحانی که امروز آرزو کرد کاش نصرالله سجادی ۴ رای بیشتر می‌ آورد تا او در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران باقی بماند.
وزیر ورزش دولت روحانی که تعدادی از معاونان او دوستان خوب ما هستند در جلسه امروز با اهالی فوتبال تندترین حرف های ممکن را خطاب به سرمربی تیم‌ملی به زبان آورد. او که از برخوردهای تحقیرآمیز کی‌روش گله داشت، از او با لفظ «کارگر ما» یاد کرد که ناگفته پیداست تفرعن و نگاه از بالا از آن می‌ بارد. همچنین آقای وزیر ادعا کرد نباید گول تیپ اروپایی کی‌روش را خورد که او لمپنی وارداتی از کشور پرتغال است.
لابد با ما هم عقیده اید که این واژه ها در شأن یک وزیر نیست و البته حتما موافقید که یک وزیر باید تدبیر بیشتر و عقلانیت عمیق تری داشته باشد و متوجه تفاوت رده خود با سرمربی تیم‌ملی باشد. آدم فکر می‌ کند آقای گودرزی هنوز درگیر صندلی ریاست دانشکده تربیت بدنی است. شاید هم وزیر بودن برخلاف چیزی که ما فکر می‌ کنیم، آنقدرها بزرگ و مهم نیست. به هر حال، آنچه که هست هزینه این موضع گیری ها و این تندی های بی جهت را دولت آقای روحانی می‌ دهد. همانطور که تا اسم احمدی نژاد می‌ آید یاد تعلیق و ماجراهای فدراسیون دادکان و خردجمعی و انتخاب علی دایی و چیزهایی از این دست می‌ افتیم. همه کابوس هایی که احتمالا هر وزیری وظیفه دارد آن را در ذهن ما زنده کند.

کدخبر: ۲۹۴۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amirfatemi63

    این آقای مثلا وزیر تو عصبانیت اولین ضربه رو به خودش زد . آخه مرد حسابی تو که از روی عصبانیت بخاطر فشار دولت برای ماندن ک یروش ذغال داغ رو برداشتی به طرف فدراسیون پرت کردی اول دست خودت سوخته .