کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۰۵۰۷
تاریخ خبر:

کی روش: فردا استعفایم را به فدراسیون می دهم

کارلوس کی روش اعلام کرد فردا شنبه استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت تقدیم رئیس فدراسیون خواهد کرد.

وی گفت: فردا برگه استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت و در روز انتخابات فدراسیون فوتبال تقدیم آقای کفاشیان خواهم کرد. این تصمیم برای کمک به ایشان است چرا که اگر من را اخراج کند مردم و بازیکنان علیه اش خواهند بود و اگر کی روش را نگه دارد اسدی، رئیسش و گروهی که با اسدی هستند به مخالفت با ایشان خواهند پرداخت که این موضوع مشکل بزرگی برای رییس فدراسیون خواهد بود. به همین دلیل فردا استعفای خودم را به تاریخ یازدهم اردیبهشت به ایشان تقدیم خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: کاری که در حال انجام است و کمک نکردن به تیم ملی برای من ناراحت کننده است و عصبانی ام کرده است. چنین موضوعی (کمک نکردن به تیم ملی) برای من نامفهوم است. اگر به همین یک دلیل به تیم ملی کمک نشود، این قابل قبول نیست. به همین خاطر برای نشان دادن حسن نیتم فردا استعفای خودم را که مورخ یازدهم اردیبهشت است تقدیم خواهم کرد تا بعد از انتخابات ایشان یا رییس جدید بتوانند تصمیم جدیدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران باید در دو بازی آخر خود در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی جام جهانی روز پنجم و دهم فروردین به مصاف هندوستان و عمان برود.

کدخبر: ۸۰۵۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • seyedfatemeh

    کشتی مارو کیروش جان استعفا بده برو همه ر و راحت کن فوتبال ایران به هیچ جا نمیرسه

  • behzad

    راحت میشه

  • mohsenbayat

    تو بعضی از خبرگزاری ها کامنت هایی از مخا طباشون میخونم راجع به کیروش که خیلی عجیب ه و خیلی این افراد سنگ بیت المال رو به س ینه میزنن ، که آی کیروش بیت المال رو به غارت برد، والبته اگه یه خورده ریشه ای و ریزبینانه نگاه کنیم مخاطبان این خبرگزار ی ها مسلما با خط مشی و عقاید مسئولین اون رسانه همسو هستن ، و نکته جالب اینجاست ک ه افراد پر نفوذ و به اصطلاح یقه سفیدهایی که حامی این رسانه ها هستن بستر رو برای بخشی از اختلاس های چند سال اخیر فراهم کر دن و مخاطبانشون به این دست غارتها حساسیت ی ندارند ، و فقط به قرارداد کیروش به عنو ان غارت بیت المال نگاه میکنن اما شما ببی نید کیروش با چه مشکلاتی روبه رو شده تو ا ین چندسال عملا الان فدراسیون توسط دو طیف مخالف اداره میشه و هر که ساز خودشو میزن ه اگه آقای کیروش امکانات سخت افزاری میخو اد ، واسه خودش میخواد؟ میذاره تو جیبش می بره خونش اینارو؟

  • amir7

    کیروش براکفاشیان نرواسدیرومات کن

  • sahar_rad

    نه نرو نه نه نهههه نروووو

  • hr.zafardar

    برو دیگه ای بابا

  • ppj_s68

    دمش گرم

  • omidsh62

    برو بینیم باو

  • tohid.r

    برو بابا چه گلی به سر ما زدی