کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۵۵۹
تاریخ خبر:

کودک‌ ربایی ناکام زن جوان در پارک

عصر یکشنبه دختر خردسالی از خانه‌شان در یکی از محله‌های شرق تهران خارج شد و به بوستان نزدیک آنجا رفت‌. زمان کوتاهی از حضورش در پارک نگذشته بود که زن جوانی به او نزدیک شد و محکم دست دختر خردسال را گرفت و فرار کرد. دختر خردسال گریه‌کنان فریاد می‌زد و کمک می‌خواست‌. در این موقع افراد حاضر در پارک متوجه ماجرا شده و با دستگیری زن کودک‌ ربا، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

با حضور گشت پلیس، زن متهم به کودک‌ربایی بازداشت و کودک خردسال به کلانتری منتقل شد تا خانواده‌اش شناسایی شوند.

دختر خردسال به پلیس گفت: من در پارک بازی می‌کردم که این زن کنارم آمد و گفت که دختری هم سن من دارد که بیمار است و خواست برای بازی با او بروم. بعد محکم دستم را گرفت و به زور و کشان‌کشان با خودش برد. بعد هم چند زن و مرد او را کتک زدند و من از دستش رها شدم.

در این مرحله از تحقیقات خانواده دختر ربوده شده شناسایی و این کودک تحویل آنها شد. متهم زن به افسر تحقیق گفت: من دختر خردسال را فریب دادم و به بهانه دیدار با دخترم او را ربودم. می‌خواستم طلاهایش را سرقت کنم و اگر پولدار بودند در برابر تحویل او به خانواده‌اش از آنها اخاذی کنم.

منبع: جام جم آنلاین

کدخبر: ۲۱۸۵۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • milad_karbaschi

    چقدر یه آدم میتونه بی شرف باشه ، بچه ها فرشته های معصوم هستن نکنید این کارها روو وو . هر چقدر فقیر به هم نوع خودتون به رو ح یه بچه لطمه نرنید تو که نمیدونی چه ترس ی به بچه القا میکنی حیوان

  • Ali hedayat

    استاد به اون خانوادش بگین که همینجوری دخ ترشونو تنها می فرستن پارک !!!!!