کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۸۲۸۳
تاریخ خبر:

کمک ایرانیان به زلزله‌زدگان چقدر بود؟

جمعیت هلال ‌احمر در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از هم‌وطنان نوع‌دوست، اعلام کرد: تاکنون ٣۵١‌‌میلیاردو ٧٢‌میلیون‌و ۶٩۴‌هزار‌و ٣٣٣ ریال در حساب رسمی ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال ‌احمر جمع‌آوری شده است که این رقم بیش از ١,۵ برابر کل رقم جمع‌آوری‌شده در زلزله ورزقان است.

در اطلاعیه جمعیت هلال ‌احمر آمده است: «از ابتدای شروع طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه تا صبح امروز؛ دوشنبه، ٢٩ آبان ماه، مبلغ ٣۵١‌میلیارد‌و ٧٢‌میلیون‌و ۶٩۴‌هزارو ٣٣٣ ریال (٣۵١٠٧٢۶٩۴٣٣٣ ریال) در حساب رسمی ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال‌احمر جمع‌آوری شده است که این رقم تاکنون بیش از ١,۵ برابر کل رقم جمع‌آوری شده در زلزله پنج سال گذشته در ورزقان است.

میزان کمک‌های غیرنقدی شامل اقلام خوراکی و مصرفی نیز در این دوره افزایش چشمگیری یافته و به حدود ٢٠‌ هزار تن رسیده است که گزارش دقیق آن پس از تطبیق آمارها به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.

گفتنی است تمامی اقلام امدادی مصرف‌شده از سوی این جمعیت در زلزله اخیر از منابع داخلی صرف شده که آمار آن نیز پس از جمع‌بندی‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. مردم عزیز کشورمان به‌منظور تداوم و استمرار ارائه خدمات در چند ماه آینده همچنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ٩٩٩٩٩ نزد اغلب بانک‌های کشور واریز یا از طریق سامانه پرداخت موبایلی #٧٢۴* اقدام کنند».

منبع: فرادید

کدخبر: ۱۸۸۲۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mahan

    جا داره بگیم دولت چقدر کمک کرد

  • khas

    خیلی راحت برای هر خانواده با این رقم میت وانن وسایل گرمایشی کانکس و دیگر اقلام ته یه شود

  • z.m

    براشون کانکس بسازن خواهشا هفت صبح درخواس ت ما رو بگو بهشون