کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۳۵۷۳
تاریخ خبر:

کشف یک موجود زنده که تبدیل به انسان شده است!

گروهی ازدانشمندان بین المللی کشورهای انگلستان،چین و آلمان به ریاست کونوای موریس استاد دانشگاه کمبریج به این نتیجه رسیدند که پیش از انسان موجود و طیف گسترده ای از گونه های موجودات زنده زندگی می کردند.

به گزارش العالم، دانشمندان درعملیات حفاری فسیل این موجود را کشف کرده و نام ساکورایتوس را برایش برگزیدند.

دانشمندان توضیح دادند: فسیل این موجود کشف شده به خوبی حفظ شده است.

آنها تاکید کردند این موجود دریایی میکروسکوپی، اولین گام برای شناخت مراحلی است که به ظهور انسان در زمین با شکل کنونی اش منجر شد.

ساکورایتوس از جمله موجوداتی است که خیلی پیش تر از دیگر گونه های موجودات زنده ازجمله مهره داران وجود داشت، کمتر از یک میلی متر طول دارد و به نظر می رسد در مناطق شنی و صخره های دریایی زندگی می کند.

تیره های دیگری از موجودات دو دهانه نیز وجود دارند که دانشمندان معتقدند آنها بین ۵۱۰ تا ۵۲۰ میلیون سال در زمین زندگی کرده اند.

"دیگن شو" استاد دانشگاه شیان چین نیز زمانی که این موجود کشف شد گفت :ساکورایتوس تصویر روشنی از مراحل اولیه تحول گونه های موجودات زنده ارائه می دهد که ابتدا به ماهی و سپس به انسان هایی مانند ما تبدیل شدند.

کدخبر: ۱۴۳۵۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arashk.ya

    اینکه یه موجود میکروسکوپی به صورت خود به خود و به مرور زمان تبدیل به انسان بشه ه مان قدر غیر ممکن است که بگیم بعد از چند میلیون سال یک مداد میتونه به یک هواپیما تبدیل بشه.

  • ناشناس

    پس قضییه از بهشت اومدن انسان به روی زمین چی هستش؟؟؟؟

  • ali.tehran

    این تکامل هیچ مغایرتی یا دین نداره اتفاق ا برعکس اثبات وجود خالق هست،مثلا همین گو شی که دست ماست ابتدا یه وسیله نیم متری ب ا قابلیت تماس بود و الان زه مرور شده این ،همین سیستم میتونه توی زمینه خلقت انسان استفاده شده باشه،پایه اولیه با این موجود و کم کم انسان و دیگر موجودات،خدا بعد خل قت انسان به فرشته ها گفت موجودی خلق کرد م که از همتون کامل تره، پس قبل انسان موج ودات دیگه بودن

  • ali.tehran

    شما یک چیز جدیدی بخوای بسازی حتما ملزم ن یستی از مواد جدیدی استفاده بکنی،میتونی م واد قبل رو با کمی تغییر و اضافه کردن موا د دیگه بکار بگیری،دی ان ای انسان نود و ن ه درصد با شامپانزه و حدود چهل درصد با مو ز یکیه، دی ان ای ضریب خطاش موقع محاسبه ن سبت موجودات به هم نزدیک به صفره،این شباه ت دلیل استفاده از مواد یکسانه و تفاوتهاش ون همون تغیرات جزیی و یا کلی هست، چرا فک ر میکنین حتما خدا نخواسته و یا نتونسته و یا اصلا از این سیستم استفاده نکرده و دا ستان خلقت باید دقیقا همونی باشه که دوهزا رسال پیش گفته که متناسب با آگاهی انسان ه ای همون دوره بوده که براشون قابل هضم باش ه،حتی اگه اونم باشه بازم میتونه درست باش ه چون خدا کلیات رو گفته جزیات رو نگفته و این میتونه همون جزيات باشه، جزیاتی که ب ا کشف داروین دیده شد

  • mehmet7

    خدا این ها رو شفا بده، خدا انسان را خلق کرد همانطور که در قرآن آمده است، میمون ه ا فقط شبیه انسان ها هستند .

  • ali64rezaei

    پرت و پلای محضه

  • mehdi313

    جد شون رو پیدا کردن…خخخ