کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۴۰۹
تاریخ خبر:

کاسیو هم ساعت هوشمند می سازد

سال ها قبل از اینکه ساعت های هوشمند متولد شوند، Casio با ساعت های متفاوت خود، قابلیت های عجیبی را در اختیار کاربران قرار می داد. اگر به خاطر داشته باشید محصولات این شرکت به ماشین حساب مجهز بودند و یا می توانستند، قرار ملاقات های شما را بر روی تقویم به نمایش در آورند.

به گزارش دیجیاتو، اکنون به نظر می رسد که Casio قصد دارد تا تجربه خود را به کار بندد و ساعتی هوشمند را روانه بازار سازد. به گزارش وال استریت ژورنال این شرکت قدیمی در نظر دارد تا سال ۲۰۱۶ پوشیدنی جدید خود را در اختیار کاربران قرار دهد.

Casio قصد دارد تا ساعت هوشمندش را بر مبنای راحتی و استحکام طراحی نماید. به گفته کازوهیرو کاشیو، مدیر جدید کاسیو، هدف از ساخت این ساعت، تولید محصولی است که «به آسانی نشکند، استفاده از آن راحت باشد و حس خوبی را هنگام پوشیدن به کاربر منتقل نماید».

به گفته مسئولین کاسیو، این محصول قرار است با قیمتی متعادل به بازار عرضه شود. بر اساس شنیده ها قیمت این ساعت هوشمند معادل با مدل پایه اپل واچ (۳۴۹ دلار) است. کازوهیرو کاشیو امیدوار است که پوشیدنی جدید شرکتش بتواند فروشی ۸۰ میلیون دلاری را پشت سر گذارد.

به نظر شما ساعت هوشمندی که قابلیت های کمتری در مقایسه با رقبای کنونی داشته باشد، می تواند عملکرد موفقی در بازار داشته باشد؟ آیا طراحی متفاوت و راحتی در استفاده می تواند برگی برنده برای محصول جدید Casio باشد؟

کدخبر: ۳۸۴۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر