کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۱۰۵۸۸
تاریخ خبر:

چه کسی برای شبکه ماهواره‌ای تیزر HD می‌فرستد؟

بعد از حضور تعدادی از اهالی سینما در دادسرای فرهنگ و رسانه و تعامل با مسئولان دادسرا درباره پخش تیزر آثار سینمایی از شبکه جم و البته همزمان با آن شایعات پدیدآمده درباره توقیف "عادت نمی کنیم" بخاطر پخش تیزر، برای چند هفته ای هم که شده پخش تیزر آثار سینمایی از این شبکه متوقف شد.

به گزارش سینماژورنال البته که در این مدت تیزر یکی دو فیلم مانند "ننه نقلی" همچنان از جم پخش می شد اما فروش پایین این فیلم و شاید وضعیت جسمی حاد کارگردانش باعث شد این پخش چندان حساسیت زا نباشد.

پخش تیزر بی هماهنگی با صاحبان آثار؟

با این حال از اواخر هفته گذشته مجددا تیزر برخی از آثار سینمایی و از جمله "بارکد"، "آب نبات چوبی"، "دراکولا"، "زاپاس" و "ناردون" از جم روی آنتن رفته است.

البته که مطابق یک روال پیش بینی شده تقریبا صاحبان تمامی فیلمها از بی خبری خود نسبت به پخش تیزرها صحبت کرده و مدیران این شبکه را بخاطر پخش خودسرانه تیزر به چالش کشیده اند.

تیزر HD چطور به GEM رسیده؟

اما نکته اینجاست که کیفیت تیزر پخش شده برخی از آثار به شدت بالا و در حد HD است. از آنجا که تیزر HD فیلمها معمولا به دلیل حجم بالا نمی تواند همان تیزری باشد که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بارگزاری شده سوال اینجاست که چه کسی برای جم تیزر HD می فرستد؟

آیا به جز پخش کننده، تهیه کننده و سینمادارانی که نسخه ای از این تیزرها را برای پخش آنونس در اختیار داشته اند تیزرهای HD در دست اشخاص دیگری هم بوده است؟

پرسشی بی پاسخ

ماجرای اخیر بی بروبرگرد ذهن را به سمت ممنوع الکاری چند ماه قبل برخی از خوانندگان بخاطر همکاری با یک سایت اینترنتی غیرمجاز می برد.
در آن زمان برخی از این خوانندگان به صراحت از سرقت آثارشان توسط سایت موردنظر می گفتند اما از آن سو بر روی کلیپهایشان، لیبل سایت موردنظر می آمد!!!

حالا و در جریان ازسرگیری پخش تیزر آثار سینمایی از جم باید به مساله پرسش برانگیز چگونگی رسیدن تیزر HD به دست اندرکاران این شبکه ماهواره ای، پاسخ داده شود.

کدخبر: ۱۱۰۵۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • parsua82

    آقا طرف داره برای رونق سینمای داخل کشور تبلیغ میکنه میگید چرااااااا؟؟؟؟؟؟ یعنی چ ی؟؟؟؟