کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۴۸۹۸
تاریخ خبر:

چهره آبی‌ات پیدا نیست؛ سایه بلند بحران بر سر باشگاه استقلال

با شکست استقلال مقابل پدیده بحران‌های داخلی این باشگاه که عملا برای حضور در کورس قهرمانی هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر با هزینه‌هایی سنگین بسته شده بود، به اوج خود رسیده است.

جدا از انتشار شایعاتی که بعد از قبول سومین شکست فصل در ورزشگاه آزادی پیرامون تصمیم منصوریان به استعفا و بعد از آن مخالفت بازیکنان با این اتفاق در رختکن منتشر شد، هواداران ناراضی انواع و اقسام شعار‌های تند را علیه مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم سر داده و خواهان تغییر سرمربی تیم خود شدند.

در چنین شرایطی اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال هم برخلاف آنچه که مدیران باشگاه تلاش می‌کنند به رسانه‌ها و هواداران نشان بدهد، آرام نیست.

محمد حسین قریب رئیس هیئت مدیره باشگاه در اعتراض به عملکرد مدیران باشگاه در نقل‌وانتقالات، انتصاب مدیران بدون هماهنگی هیئت مدیره، عدم برقراری تعامل فکری و کاری بین ارکان مختلف باشگاه، بی توجهی مدیران اجرایی به جایگاه اعضای هیئت مدیره، قرارداد‌های عجیب مالی با بازیکنان، ریخت و پاش‌های مالی بدون برنامه و مسائل این چنینی، حضور در جلسات هیئت مدیره را تحریم کرده و عملا با باشگاه ارتباطی ندارد.

طبق اعلام منابع موثق خبری به زودی قرار است وزیر ورزش و جوانان که به تازگی رای اعتماد خود را هم از مجلس شورای اسلامی گرفته است، به بحران‌های داخلی باشگاه استقلال به عنوان رئیس مجمع رسیدگی داشته باشد و در این رابطه با محمد حسین قریب رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال جلسه‌ای مهم برگزار خواهد کرد تا در جریان پشت پرده مشکلات به وجود آمده قرار بگیرد.

مسعود سلطانی‌فر پیش از این بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده که وزارت ورزش از تصمیماتی که هیئت مدیره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اتخاذ می‌کنند حمایت خواهد کرد و دخالت مستقیمی در امور باشگاه انجام نمی‌دهد. وزیر ورزش هم‌چنین بار‌ها روی اتحاد اعضای هیئت مدیره باشگاه تاکید کرده است.

در چنین شرایطی هیئت مدیره استقلال که ترکیب جدید آن به تازگی از سوی وزارت ورزش معرفی شده‌اند، یک دستی لازم را ندارد و عدم تعامل بین سیاست‌های مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه با چارت سازمانی و خواسته‌های هیات مدیره، با اعتراض جدی قریب همراه شده است.

منابع آگاه خبر دادند با تصمیماتی که برای باشگاه استقلال اتخاذ خواهد شد، از این پس سیدرضا افتخاری به عنوان مدیرعامل و بر اساس چارت سازمانی و تعاریف مدیریتی ملزم خواهد بود فقط سیاست‌ها و مصوبات هیئت مدیره باشگاه را اجرا کند و تمامی تصمیم‌ها و امور مدیریتی باید با مجوز و اطلاع اعضای هیئت مدیره صورت بگیرد.

نکته جالب در مورد محمد حسین قریب این است که طبق شنیده‌ها به غیر از مواردی که پیش از این اعلام شده، ۲ دلیل عمده باعث شده او در جلسات هیئت مدیره باشگاه استقلال شرکت نکند.

دلیل اول به ۲ شغله بودن قریب برمی‌گردد اما دلیل عمده ناراحتی قریب به خاطر یکی از دوستانش است، « علی نظری جویباری». شنیده شده قریب اعلام کرده نظری جویباری به جای توفیقی باید به عنوان معاون اجرایی باشگاه استقلال باشد.

تقریبا همه می‌دانند که رابطه قریب و نظری جویباری از قدیم بسیار خوب است و حتی بعضی از کسانی که پیش‌تر در باشگاه استقلال مسئولیت داشتند هم با نظری و قریب در ارتباط هستند و چند وقت پیش هم با هم سفری به عراق داشته‌اند. حالا گفته می‌شود این ۲ مورد نقش به سزایی در اختلاف شدید بین قریب و افتخاری شده است.

کدخبر: ۱۷۴۸۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mamadariay

    دوباره به اوج میرسی عقاب اسیا

  • dadbeh

    یعنی پرسپولیس و استقلال فقط باید ببرن . اگه ببازن تو بحرانن . خدایی دیگه گندشو د ر آوردن. خب فوتبال یه طرفش برد و یه طرفش م باخته.

  • ariannn

    پرسپولیس قهرمان