کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۱۷۵۱۷
تاریخ خبر:

چرا نباید برنامه های گوشی را را ببندیم

برخی تصور می کنند با بستن برنامه ها در مصرف باتری صرفه جویی می شود اما این یک باور اشتباه است.زیرا…
به نوشته سایت بروزرسانی ، آقای Sébastien Page مقاله ای در وبسایت شناخته شده iDownloadBlog پیرامون این موضوع نوشته است که با یک خاطره آغاز میشود: "داخل کافی شاپ نشسته ام که مردی را در حال بستن برنامه ها از طریق بالا کشیدن آنها در AppSwitcher میبینم. من میدانم انگیزه او از این کار چیست ولی نمیتوانم نادرستی آنرا به وی تفهیم کنم. من برای سال ها این کار را کرده ام و شکست خورده ام. به تنها کسانی که توانسته ام خوب توضیح دهم خانواده و دوستان نزدیکم بودند". وی سپس خواننده را در صورتی که جزو افرادیست که این کار را می کنند به خواندن ادامه مطلب دعوت میکند.

ما قبلا درباره مضر بودن این کار مطلب نوشته ایم و گفته ایم که بر خلاف انتظار عموم، بستن برنامه ها کمکی به ذخیره باتری یا مدیریت رم نمیکند و لذا قصد تکرار آنرا نداریم. ولی از مقاله مفصل و خواندنی آقای Page در اینجا به ۴ نکته خلاصه وار اشاره میکنیم. لطفاً اگر شما هم کسی را میشناسید که چنین میکند او را در جریان قرار دهید:

۱-تا وقتی که یک اپلیکیشن رفتار عادی دارد نباید آن را ببندید.

۲-برخلاف تصور عموم، بستن اپلیکیشن ها مصرف باتری را افزایش میدهد.

۳-اپل برای برنامه نویسان زیرساخت مناسب را جهت ران شدن اپلیکیشن ها در پس زمینه فراهم کرده است.

۴-کاربران باید به سیستم در مدیریت کارآمد اپلیکیشن ها در بکگراند اعتماد کنند

کدخبر: ۱۱۷۵۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sina.m

    واسه اپل فرقی نمی کنه ولی ما اندرویدی ها وقتی یه برنامه بسته می شه اگه جزو برنام ه های گوگل یا پیام رسان نباشه واقعا بسته می شه

  • rezaashena

    من که قبول ندارم اینو، وقتی برنامه های ز یادی باز میمونه اصلا گوشی داغ میکنه، یعن ی در این حالت باتری مصرف نمیشه و خود بخو د داغ میکنه؟ مگه میشه؟