کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۵۴۱۰
تاریخ خبر:

چرا تماشای جام جهانی در برج میلاد گران است ؟

مدیر ارتباطات و بین الملل برج میلاد نسبت به حواشی ایجاد شده درباره پخش مسابقه ایران- مراکش در برج میلاد گفت: پخش اولین بازی تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی، با مجوز از مراجع قانونی ذی ربط در سالن اصلی مرکز همایشهای بین المللی و بر روی عریض ترین و بزرگترین پرده نمایش کشور پخش شده است و ارتباطی با سینمای برج میلاد ندارد.

به گزارش ایسنا، لیدا دانشی با بیان این مطلب افزود: نظام قیمت گذاری اماکن غیرسینمایی تابع تصمیمات شورای عالی اکران نیست و نسبت به خدمات ارایه شده کاملا متفاوت است .باتوجه به امکانی که شهروندان برای تماشای بازی ها از تلویزیون در منازل دارند، تدارکی دیده شد تا مسابقات تیم ملی کشورمان و مسابقات نهایی جام جهانی در شرایط ویژه ای برای علاقمندان اکران شود . در این صورت مخاطب امکان انتخاب خواهد داشت که در چه فضایی و با چه خدماتی به تماشای بازی ها بنشیند.

وی ادامه داد: در بازی ایران-مراکش تعداد بسیار محدودی بلیت به قیمت ۹۵ هزارتومان متناسب با خدمات ارایه شده به فروش رسید. با توجه به زمان کوتاه اخذ مجوز تا پخش مسابقات و عدم امکان اطلاع رسانی به مخاطبان، بلیط ها با تخفیف در اختیار سایت های معتبر قرار گرفت و برای مراجعه کنندگان هم امکان تهیه بلیط از گیشه های فروش برج با قیمتی به مراتب کمتر فراهم گردید.

به گفته دانشی، از جمله خدماتی که در سالن همایش های بین المللی برج میلاد به علاقمندان تماشای بازی تیم ملی کشورمان بر روی بزرگترین صفحه نمایش کشور، بین دونیمه و پس از پایان مسابقه ارایه شد؛ شامل کارشناسی زنده در بین دو نیمه و پایان بازی با حضور چهره های مطرح ورزشی کشور و کارشناسان فوتبال و نیز ارتباط مستقیم با محل برگزاری مسابقات، اجرای موسیقی های ملی و حماسی،اهدای پرچم ایران به همه حاضران، قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده بین حاضران نظیر ۴ دستگاه دوچرخه برقی در بازی ایران-مراکش، تولید و پخش آیتم های تصویری اختصاصی بوده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، مدیر ارتباطات و بین الملل برج میلاد توضیح داد: در شرایط فعلی و در آستانه بازی‌های دیگر تیم ملی کشورمان، دستور بازنگری در قیمت، جهت رفاه حال شهروندان صادر شده و علاقمندان می توانند بلیط بازی ها را با قیمت ۵۵ یا ۶۵ هزار تومان (نسبت به تفاوت نمای دید) تهیه کنند.

کدخبر: ۲۱۵۴۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ariannn

    چی گران نیست؟!