کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۰۶۴۷
تاریخ خبر:

پیشنهاد کیهان:حالا که پژمان جمشیدی نامزدجشنواره شده،باید نهادهای نظارتی ورود کنند

کیهان نوشت:ازجمله اتفاقات شگفت‌انگیز این دوره از جشنواره فیلم فجر این است که از یک فیلم، دو بازیگر نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شده‌اند! این درحالی است که هر فیلم، فقط یک بازیگر نقش اول زن و مرد دارد! همچنین برای بسیاری جای سؤال است که چطور یک فوتبالیست که به عنوان نابازیگر شناخته می‌شود، نامزد بهترین بازیگر جشنواره شده است؟ جای انیمیشن «فیلشاه» با دستاوردهای فنی جدیدش در بین نامزدها کجاست؟ و… سؤالات بسیار دیگری که می‌توان مطرح کرد.

در نتیجه به نظر می‌رسد که نهادهای نظارتی، به ویژه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی باید ورودی جدی به آسیب‌شناسی جشنواره‌های فجر کند.

کدخبر: ۲۰۰۶۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arash11

    چه جملاتی ،به اینا حقوقم میدن ?????

  • karimian

    چرا کیهانیها فکر میکنن در همه امور مملکت متخصصن؟!

  • wayworn

    من طرفدار پژمان جمشیدی نیستم ولی از بازی هاش ناراضی هم نیستم ولی روی سخنم با کیها ن و منطق عجیب اونه چون با این استدلال که یک فوتبالیست نباید بازیگر بشه پس ورزشکا ران توی مجلس و شورای شهر یا هنرمندان با تیم ورزشی توی مسابقات دوستانه و عرصه سیا ست و یا کارگردان توی مجلس و یا…. چکار می کردن و میکنن!!! درست میگم؟ مگه بازیگر نم یتونه ورزشکار یا سیاستمدار نمیتونه هنرمن د یا هنرمند نمیتونه ورزشکار یا نظامی نمی تونه سیاستمدار و یا… باشه؟!! اگه توانشو داشته باشن اشکالش کجاست؟

  • nashibay

    کیهان یعنی معلومات در حد تمام کیهان ?

  • Jalal k

    تنها حرف درستي كه كيهان بعدانقلاب تاحال ازده فقط همين نوشته درمورد فجر امسال است

  • Jalal k

    چرا اين صفحه بازنميشود

  • vahid.hoseni

    خب شاید منظورش این بود که که بازیگران که کارشون بازیگری هست افت کردن وجایی رسیده که یه فدتبالیست تونسته بدرخشه تو این هن ز

  • jm.1987

    آقای مدیر مسئول کیهان،جنابعالی خودت هم ن اخبرنگار و نامدیر مسئول هستی و به مناسبت ورودت به این حرفه باید مسئولین نظارتی ر و خیلی پیش از این خبر میکردن.