کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۸۳۸۶
تاریخ خبر:

پیروزی شیرین استقلال برابر پیکان/ امید آبی‌ها برای دومی زنده ماند

تیم فوتبال استقلال که یکی از شانس‌های کسب عنوان نایب قهرمانی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شد در دیدار برابر پیکان به یک برد شیرین دست پیدا کرد.

به گزارش مهر، هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز به طور همزمان آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این بازی با برتری ۳ بر ۲ شاگردان شفر به پایان رسید..

آرمان قاسمی(۱۳) و فراز امامعلی(۶۲) برای پیکان، تیام(۵۰)، وریا غفوری(۵۴) و امید ابراهیمی(۹۰) برای استقلال گل زدند.

شاگردان شفر در نیمه اول صاحب توپ و میدان بودند اما پیکان موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشت و توانست دروازه استقلال را با خطرات جدی مواجه کند. استقلال اما فرصت چندانی برای جبران گل خورده نداشت تا نیمه اول را با شکست به رختکن برود.

در شروع نیمه دوم استقلال گل خورده را جبران کرد و توسط تیام به گل تساویث دست پیدا کرد. شاگردان شفر در دقیقه ۵۴ توسط وریا غفوری گل دوم را هم به ثمر رساندند تا در آستانه رسیدن به پیروزی باشند اما پیکان دست بردار نبود و در دقیقه ۶۲ اتوسط فراز امامعلی به گل تساوی رسید.

درحالی که بازی به دقیقه آخر اضافه شده بود امید ابراهیمی با ضربه ای دقیق دروازه پیکان را باز کرد تا تیمی که از دقیقه ۷۲ با اخراج شجاعیان با یک بازیکن کمتر کارش را ادامه می داد به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

استقلال با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و به رده سوم جدول دست یافت تا در هفته آخر تکلیف نایب قهرمان مشخص شود.

کدخبر: ۲۰۸۳۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر