کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۶۷۵۲
تاریخ خبر:

پیروزی سخت، در روز کم فروغ شاگردان کی روش

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار تدارکاتی با نتیجه ۱-۰ موفق به شکست ونزوئلا شد.

نیمه اول:
در همان ثانیه های اول بازی ارسال جهانبخش را قوچان نژاد در موقعیت بسیار خوبی نتوانست تبدیل به گل اول بازی کند. در دقیقه ۲ بازی تیم ملی صاحب ضربه آزاد شد که ضربه دژاگه با فاصله زیادی از کنار دروازه ونزوئلا به بیرون رفت. در دقیقه ۶، با چند پاسکاری خوب بازیکنان تیم ملی توپ به عزت اللهی رسید که شوت عزت اللهی از پشت محوطه جریمه در اختیار دروازه بان ونزوئلا قرار گرفت. در دقیقه ۱۴، ضربه خطرناک بازیکنان ونزوئلا را از پشت محوطه جریمه، بیرانوند در اختیار گرفت. در دقیقه ۱۶ ضربه علیرضا جهانبخش را دروازه بان ونزوئلا به راحتی در اختیار گرفت. در دقیقه ۲۴ شوت روی پای زیبای حاج صفی را در میانه راه رضا قوچان نژاد نتوانست تبدیل به گل کند. در دقیقه ۲۸ ارسال کرنر علیرضا جهانبخش با ضربه سر خطرناک سید جلال حسینی همراه شد که این ضربه با فاصله کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۳۱ ضربه خطرناک بازیکنان ونزوئلا از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. در دقیقه ۳۵ تیم ونزوئلا صاحب موقعیت بسیار خوبی شد و در حالی که دروازه تیم ملی با جا ماندن بیرانوند خالی مانده بود ضربه بازیکن ونزوئلا را سید جلال حسینی از روی خط دروازه بیرون کشید. در دقیقه ۴۳ ارسال رامین رضاییان به وحید امیری رسید که امیری نتوانست به موقع به توپ ضربه بزند و توپ در اختیار دروازه بان ونزوئلا قرار گرفت.

نیمه دوم:
تیم ونزوئلا نیمه دوم را هجومی آغار کرد. در دقیقه ۴۹ ضربه خطرناک بازیکن ونزوئلا را از پشت حوطه جریمه، رشید مظاهری دروازه بان نیمه دوم تیم ملی در اختیار گرفت. در دقیقه ۵۴ ضربه سر پورعلی گنجی روی ارسال جهانبخش راهی به دروازه نبرد و دروازه بان ونزوئلا به خوبی توپ را راهی کرنر کرد. در دقیقه ۶۱ ضربه خطرناک سردار آزمون از بالای دروازه ونزوئلا به بیرون رفت. در دقیقه ۷۱ چند موقعیت پشت سر هم را تیم ونزوئلا نتوانست استفاده کند و دروازه ایران همچنان بسته باقی ماند. در دقیقه ۸۲ ضبره بازیکن ونزوئلا را مظاهری به خوبی مهار کرد.در دقیقه ۸۶ ضربه بازیکن ونزوئلا را مظاهری از طاق دروازه بیرون کشید.

شرح گل
دقیقه ۵۶/علیرضا جهانبخش: پاس زیبای در عمق سامان قدوس به وحید امیری رسید و امیری از جلو آمدن دروازه بان ونزوئلا استفاده کرد و با دادن پاس رو به جلوی دقیق تواسنت علیرضا جهانبخش را صاحب موقعیت بسیار خوبی کند که ضربه نهایی جهانبخش تبدیل به گل اول شد.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۱۸۶۷۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • nasser

    پس گل چی شد؟