کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۴۱۴۴۶
تاریخ خبر:

پیام رییس جمهور در پی سانحه حادثه ساختمان پلاسکو

رییس جمهوری در پیامی به مناسبت سانحه ناگوار آتش در ساختمان پلاسکوی تهران، با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار گفت: حماسه‌ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سانحه ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، اگر چه اندوهبار و تامل انگیز است اما حماسه ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.

اینجانب از تلاش همه امدادگران، آتش نشانان و واحدهای پزشکی، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب دیدگان شتافتند، تشکر می کنم و با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار، برای عزیزانی که با ایثار جان خود به نجات هم نوعان خود شتافتند، از درگاه خداوند منان، رحمت و رضوان مسئلت می کنم و از همه هم میهنان عزیز درخواست می‌کنم که برای نجات و عافیت مجروحان حادثه، در این ساعات نیایش در شب جمعه دعا کنند.

حسن روحانی

کدخبر: ۱۴۱۴۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mr.naghlani

    اقای رئیس‌جمهور عزای عمومی اعلام کنید، این بزرگ مردان حق این رو دارن که پرچم ها نیمه افراشته باشن…

  • hadi.ir

    ما چه ملت نازنین و نجیب و شیرپاک خورده ا ی هستیم. مردمی که با این مشکلات روزگار م گذرانند , ولی فرزندان خودرا چنان تربیت م یکنند که قبل از هرچیز عشق وطن و هموطنه ر ا در دل پروراندند. خدا رحمت کند این عزیز ان از دست رفته وطن را و صبر دهد به نزدیک انشان. ای کاش قدر این ملت را خیلیا میدون ستند نه به اندک چیزی……

  • mr.ebi

    پیام الان دردی دوا نمیکنه …

  • m.ch

    اگه رجال سیاسی بودن الان عزای عمومی میشد .خدایا تو رو قسم به بزرگیت خودت بدادمون برس.

  • mehdi.qadami

    چرا عزای عمومی اعلام نمی‌کنید…؟؟؟