کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۲۳۲۶
تاریخ خبر:

پشت پرده یک ملاقات ناگهان دوستانه

مسابقه سپیدرود - سایپا را اگر یکی از ویژه ترین بازی های فصل لقب بدهیم خیلی غلو نکرده ایم. دیداری که هم جذاب بود و هم یک مهمانی آشتی کنان درجه یک و غیر تصنعی و زوری در پیشانی اش داشت.

کمتر پیش می آید که در ابتدای بازی چنین صف عریض و طویل برای خوش آمد گویی به مربی حریف شکل بگیرد. صفی که در بین آن ها همبازی و شاگرد در هم برای خیر مقدم حاضر شده بودند. از حسین کعبی و علی کریمی تا محمد غلامی، حسین ابراهیمی، علی رضا نورمحمدی، توحید و ایمان صادقی.

که البته دایی هر چه خورد در این دیدار از همین رفقا و شاگردانش خورد. ابراهیمی پاس داد و توحید گل زد و نورمحمدی و کعبی و صادقی دیوار پولادین ساختند تا دایی دست خالی به خانه بازگردد.

ابتدایش با روبوسی بود و انتهایش نیز با آغوش. نه در طول مسابقه و نه در کنفرانس پس از بازی هیچ چیز نتوانست این جشن آشتی کنان را خراب کند تا حداقل امیدوار باشیم که زخم این کدورت قدیمی به مرحله التیام رسیده است.

کریمی پس از پایان بازی به سراغ دایی رفت تا پیش از برپایی جشن به شهریار خسته نباشید بگوید و پالس هایی که دایی برای ادامه رفاقت در کنفرانس فرستاد غیر منتظره بود. کدام مان به خاطر داریم که دایی در یک مسابقه ببازد و آن باخت را گردن داوری و بدشانسی و زمین و زمان نندازد. باور می کنید که دایی در کنفرانس گفت که موقعیت های سپیدرود در نیمه دوم از ما بیشتر و ممکن بود گل های بیشتری هم دریافت کنیم!؟

منبع: ورزش سه

کدخبر: ۲۰۲۳۲۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • karimian

    پس پشت پرده ش کو؟؟!! :)))))