کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۴۸۶۹
تاریخ خبر:

پشت پرده جدایی کی‌روش از تیم‌ملی

بخشهای مهم گزارش خبرآنلاین درباره خداحافظی کی روش با تیم ملی بعد از جام ملتها را برایتان انتخاب کرده ایم:
او تمام تمایل خود را برای ماندن نشان داد و توقع داشت قبل از جام قراردادش تمدید شود، نه اینکه ابتدا ببینند آیا به فینال می رود یا نه؟ پس از آن با توجه به نتایجش قراردادش را تمدید کنند. کی روش ظاهرا لول خود را به حدی نمی داند که اینگونه درباره اش تصمیم گرفته شود. به هر حال او ایران را دو بار به جام جهانی برده و توانسته از تیم ملی یک قدرت بسازد.
در این بین وزارت ورزش کاری کرد که برای کی روش سوء تفاهمات زیادی به وجود آورد. تمدید قرارداد دو ساله برانکو و شفر با پرسپولیس و استقلال در شرایطی که وزارت ورزش ظاهرا تاکیدش این بوده با کی روش قرارداد ۶ ماهه ببندد، همه چیز را دستگیر او کرد. گویا این مسئله به شدت سرمربی تیم ملی را دلخور کرده بود ولی در این مدت همچنان منتظر بود تا چراغ سبزی ببیند ولی در نهایت اقدامی نشد تا این مربی متوجه شود او را نمی خواهند و با وجود موفقیت هایی که داشته بهتر است ایران را ترک کند. کی روش حالا در شرایطی تیم ملی را ترک می کند که حداقل خیالش بابت ساختن این نسل برای آینده فوتبال ایران راحت است اما از سویی قطعا با نارضایتی تیم ملی را ترک می کند. او قصد داشت بماند و با ایران به پنجمین جام جهانی‌اش برسد و با ایران هت تریک حضور در جام جهانی را داشته باشد. ولی مسئولان ورزش ایران چنین چیزی نخواستند و بالطبع کارلوس هم که تصور می کرد این بی توجهی و خواسته قوی آنها برای «رفتنش» نتیجه ای جز پایان کارش در تیم ملی نخواهد داشت، تصمیم گرفت تا سرانجام به پایان کارش در ایران برسد.
از بعد از جام ملت ها باید تیم ملی را باید بدون کارلوس تصور کرد. حتی اگر کی روش با ایران به موفقیت بزرگی برسد، باید کار را تمام شده دانست.

کدخبر: ۲۴۴۸۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ataa

    بهترین مربی تیم ملی فوتبال ایران را بساد گی برای چند صد هزار دلار گرانتر بودنش از دست میدهیم ، بدون توجه به نتایج درخشان در آسیا و ساختن نسل های جدیدی برای تیم م لی و …………خلاصه اینکه حبف شد. بزودی افسوس نداشتن کی روش را خواهیم خورد. خیلی زود.

  • khordbin

    با این وضعیت کیروش بما نمیخوره، همه چیزب اید علیصغری باشه تا یکدست شه!

  • vahid.hoseni

    بهتر که بره دیشب جلو عراق بازی نسبتا بدی انجام.دادیم

  • chista

    واقعاً حیف شد، تصور تیم ملی بدون کیروش گ ریه داره. بیصبرانه منتظر مایلی کهن یا یک ی مثل اون باشیم تا به راحتی از تیمی مثل بحرین ۳ تا بخوریم

  • keramat260

    خدایا شکر

  • hossein.mat

    کی روش بجز کار دفاعی تاکتیک دیگه ای ندار ه . در برابر تیمهای قدرتمند جهان کاملا د فاعی بازی میکنه تا یه مساوی بگیره در برا بر تیمهای هم سطح خودش کار تهاجمی خاصی نم یتونه انجام بده بنابراین معمولا یا مساوی میگیره یا روی شانس واقبال یه گل میزنه و با یک نتیجه خفیف بازی رو میبره . تو این هشت سالی که ایران بوده برای اولین بار د ر برابر یمن و ویتنام برد پرگل داشته که ا ونم تیمهای در جه ۳ و ۴ آسیان . البته ایر ان قبلا این تیمها رو خیلی پرگل تر میبرد.