کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۸۲۸۶
تاریخ خبر:

پس گرفتن سوله «خندوانه» و ابهام در تولید فصل پنجم

در حالی که قرار است از عید نوروز سری جدید برنامه «خندوانه» از شبکه نسیم به روی آنتن برود، امروز سازمان مدیریت بحران شهر تهران، سوله‌ای را که در آن برنامه «خندوانه» ضبط می‌شد و چند سال پیش به شکل نامعلومی در اختیاز این برنامه قرار گرفته بود، از این عوامل این برنامه پس گرفت. به این ترتیب برنامه رامبد جوان فعلا بدون استودیوی ضبط است و شاید تولید آن با چالش مواجه شود.

دو مجموعه از پایگاه های مدیریت بحران شهر تهران که به فعالیت های متفرقه اختصاص یافته بود، به ماموریت اصلی خود بازگشتند. پایگاه های مدیریت بحران در نواحی تهران با اهداف متنوع از جمله ذخیره اقلام امداد و نجات، آموزش شهروندان، محل استقرار ستاد مدیریت بحران نواحی و مواردی مشابه در این حوزه احداث شده است که طی سال های گذشته تعدادی از آن در اختیار فعالیت های متفرقه قرار گرفت که پس از طرح انتقادها و مصوبه شورای شهر تهران باید صرفا در ماموریت های تعریف شده فعال شوند.

ایسنا گزارش داده که به همین دلیل پایگاه مدیریت بحران منطقه ۲ که در اختیار برنامه تلویزیونی «خندوانه» شبکه نسیم قرار گرفته بود ، طی روزهای اخیر از سوی ستاد مدیریت بحران منطقه ۲ بازپس گرفته شد و رسما از ادامه فعالیت متفرقه آن جلوگیری به عمل آورد.

باید دید رامبد جوان و همکارانش که قرار است ضبط فصل جدید «خندوانه» را به زودی آغاز کنند، چگونه جای جدیدی را به عنوان استودیو می یابند و آیا سازمان دیگری حاضر به همکاری می شود یا هزینه جدیدی به تولید فصل پنجم تحمیل می شود؟

کدخبر: ۱۸۸۲۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • abolfazltwin

    انشاا… دیگه تولید نششششششههههههههههههههه هه