کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۵۸۰۹
تاریخ خبر:

پرسپولیس برد/ علیپور بازهم فرشته نجات شد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی‌که تا دقیقه پایانی بازی با سیاه جامگان با نتیجه تساوی متوقف شده بود، توسط علی علیپور به گل برتری رسید تا یک پیروزی شیرین به دست بیاورد.
به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نوزدهمین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تیم سیاه جامگان رفت که این بازی در نهایت با یک گل به سود پرسپولیس به اتمام رسید. علی علیپور در دقیقه ۹۰ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس را با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (۹۳ - شایان مصلح)، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا (۷۶ - سیامک نعمتی) به زمین فرستاد.

قبل از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت مصطفی حکمت شعار داور بازنشسته ایران یک دقیقه سکوت کردند.

این دیدار در حالی با سوت پیام حیدری آغاز شد که تیم سیاه جامگان در دقایق ابتدایی هجومی تر ظاهر شد و دروازه پرسپولیس را تحت فشار قرار داد ولی سرخپوشان تهرانی رفته رفته بر بازی مسلط شدند و حاکم توپ و میدان شدند.

شاگردان برانکو در دقیقه ۳۸ یکی از خطرناکترین موقعیتهای خود را روی دروازه سیاه جامگان ایجاد کردند. فرشاد احمدزاده از فاصله دور شوت محکمی را به سمت دروازه حریف زد که با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. همچنین گادوین منشا در دقیقه ۴۰ در محوطه جریمه سیاه جامگان در موقعیت خوبی قرار داشت که ضربه این بازیکن با اختلاف به اوت رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم بر خلاف ۴۵ دقیقه نخست این پرسپولیس بود که بازی را هجومی آغاز کرد و وحید امیری در دقیقه ۴۷ فرصت خوبی را برای گلزنی از دست داد.

در دقیقه ۶۴ هم پاس خوبی به علی علیپور در محوطه شش قدم سیاه جامگان رسید ولی قبل از آنکه مهاجم پرسپولیس تصمیم به ضربه زدن بگیرد توپش راهی اوت شد. تیم سیاه جامگان هم در این نیمه یکی دو موقعیت گلزنی به دست آورد که این فرصتها از دست رفت.

برانکو در دقیقه ۷۶ سیامک نعمتی را به جای گادوین منشا وارد زمین کرد تا نفس تازه ای به خط حمله تیمش بدهد.

حملات بی نتیجه پرسپولیس تا دقیقه پایانی ادامه داشت ولی اینبار هم علی علیپور بود که در دقیقه ۹۰ فرشته نجات سرخپوشان شد و ارسال وحید امیری را از محوطه جریمه به گل تبدیل کرد تا بازی در نهایت با یک گل به سود پرسپولیس تمام شود.

پرسپولیس با این برد ۴۴ امتیازی شد تا صدرنشینی اش ادامه داشته باشد. علی علیپور هم با گل امروز خود ۱۲ گله شد و در صدر جدول گلزنان جای خود را محکم کرد.

کدخبر: ۱۹۵۸۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • peyman0917

    پرسپوليس پنالتي و دقيقه نود

  • masoudronin

    عشق