کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۰۴۷۱
تاریخ خبر:

پرسپولیس از سد فولاد گذشت/ صعود شاگردان برانکو به رده سوم

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر برابر تیم فولاد خوزستان به برتری رسید تا سرخپوشان تهرانی با این پیروزی علاوه بر حفظ روند نباختن‌های خود به رده سوم جدول صعود کنند.
به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۰ امروز جمعه و در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید. مهدی طارمی در دقیقه ۱۳ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

پرسپولیس با ترکیب الکساندر لوبانف، لوکا ماریچ، محسن بنگر، رامین رضائیان، محمد انصاری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده (میلاد کمندانی)، مهدی طارمی و علی علیپور با حمایت ۶۰ هزارنفری تماشاگرانش بازی را هجومی آغاز کرد. شاگردان برانکو در همان دقایق ابتدایی می‌توانستند روی حرکت علی علیپور که در حالت تک به تک با دروازه‌بان فولاد بود، گل اول را به ثمر برسانند که توپ مهاجم پرسپولیس به اوت رفت.

با این حال مهدی طارمی اجازه نداد که انتظار پرسپولیسی‌ها برای به ثمر رسیدن گل طول بکشد. این بازیکن روی پاس محمد انصاری و با یک ضربه سر در دقیقه ۱۳ توانست دروازه فولاد را باز کند. سه دقیقه بعد پرسپولیس در آستانه به ثمر رسیدن گل دوم بود که ضربه فرشاد احمدزاده به تیرک دروازه فولاد خورد.

در مقابل بازیکنان فولاد هم خطرناک ظاهر شدند و دو بار در حالت تک به تک با دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفتند که لوبانف اجازه باز شدن دروازه پرسپولیس را نداد.

حملات پرسپولیس در ادامه مسابقه بیشتر از تیم حریف بود و شاگردان برانکو میتوانستند فاصله گلهای خود را بیشتر کنند ولی موفق نشدند به این هدف برسند تا نیمه اول با همان یک گل تمام شود.

در نیمه دوم پرسپولیس باز هم کار را هجومی آغاز کرد و همانند نیمه نخست، علی علیپور اولین صحنه خطرناک را رقم زد. ضربه فنی علیپور در دقیقه ۴۶ با فاصله کم از کنار دروازه فولاد بیرون رفت. این بازیکن در دقیقه ۵۰ هم روی کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس صاحب فرصت شد که شوت وی راه به جایی نبرد.

در دقایق ۶۰ تا ۷۰ فولادی‌ها تا حدودی نبض بازی را در دست گرفتند و روی حملات بازیکنانی چون اسماعیل شریفات دروازه سرخپوشان را تهدید کردند. با این حال شاگردان برانکو هم چند موقعیت خوب گلزنی را در همین دقایق از دست دادند .

فولاد حتی در دقیقه ۷۴ موفق به گلزنی شد که این گل از سوی داور آفساید اعلام شد. در ادامه برانکو میلاد کمندانی را به جای احمدزاده وارد زمین کرد و با این کار توانست ورق را به نفع خود برگرداند ولی در نهایت کار با همان یک گل خاتمه یافت.

پرسپولیس در دقایق پایانی بازی خوبی ارائه کرد و در دقیقه ۹۰ از روی ضربه کاشته رضاییان در آستانه رسیدن به گل بود که با واکنش خوب دروازه بان فولاد این اتفاق رخ نداد.

در وقت های تلف شده این دیدار، بنگستون به جای طارمی وارد میدان شد و مایکل اومانیا به جای امید عالیشاه.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به ذوب آهن در رده سوم جدول قرار گرفت. فولاد هم با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

نتیجه سه دیدار دیگر هفته بیستم که امروز برگزار شد به این شرح است:

* سپاهان اصفهان یک - سایپا ۲
گل‌ها: میلاد میداوودی (۵۹) و علی زینالی (۷۸) برای سایپا و پریرا (۹۲) برای سپاهان

* استقلال خوزستان یک - تراکتورسازی تبریز یک
گل ها: علی اصغر عاشوری (۱۴) برای استقلال خوزستان و محمد ایران پوریان (۸۲ - پنالتی) برای تراکتورسازی

* پدیده مشهد صفر - صبای قم صفر

کدخبر: ۸۰۴۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر