کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۶۵۰۰
تاریخ خبر:

پای خواننده تُرک به سینمای ایران باز شد

صداگذاری فیلم سینمایی «کامیون» با نویسندگی و کارگردانی کامبوزیا پرتوی و با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی که بر عهده پرویز آبنار بود، هفته گذشته به پایان رسید . بعد از اتمام این مرحله، میلاد موحدی ساخت موسیقی «کامیون» را بر اساس فضای داستان، حال و هوای فیلم و همچنین لوکشین‌های آن شروع کرد و هم اکنون روی آن کار می‌کند . احتمالاً «آینور» Aynur ستاره سرشناس موسیقی کُردی از کشور ترکیه در این اثر سینمایی به خوانندگی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری صبا،سال گذشته آلبوم «هاونیاز» HAWNIYAZ به آهنگسازی و نوازندگی موسیقیدان سرشناس ایرانی کیهان کلهر با ساز شاه کمان با صدای آینور دوغان و با هنرنمایی سلمان قمبرف (پیانو) و جمیل گوچگیری (تنبور) توسط انتشارات «هارمونیا موندی» در سراسر دنیا منتشر شد و مورد استقبال علاقمندان به موسیقی قرار گرفت و این گروه موفق، کنسرت های متعددی را نیز در کشورهای مختلف اروپایی برگزار کردند.

فیلم سینمایی «کامیون» با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در مرزهای سوریه و عراق، در روستاهای اطراف منطقه «سیلوانا» در استان آذربایجان غربی، در شهرهای ارومیه و میانه و در نهایت در لوکیشن‌های مختلفی در تهران از جمله؛ آزادی، تهرانسر، گلابدره، شهرک غرب، صادقیه و … فیلمبرداری شده است.

در فیلم سینمایی «کامیون»، سعید آقاخانی، نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا، نسرین مرادی و … به ایفای نقش می‌پردازند.

کدخبر: ۱۸۶۵۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedali

    مگر ما خواننده به زبانهای ترکی یاکردیی ن داریم که حتما باید از خارجیها استفاده کن یم