کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۹۷۳۵
تاریخ خبر:

پاسخ مهران مدیری به انتقادها: سیاسی نیستم

مهران مدیری در تازه‌ترین برنامه‌ «دورهمی» از سیاسی نبودن خود سخن گفت و اینکه به سفارش هیچ حزب، شخص یا گروهی انتقادات خود را مطرح نمی‌کند.

مهمان شب گذشته شامگاه جمعه ۳۰ تیر ماه برنامه دورهمی روشنک عجمیان بود و ویژگی برنامه در این بود که این‌بار مهمان از مهران مدیری سوال می‌کرد.

مدیری در پاسخ به این سوال که بخشی از حرف‌های شما در قالب پلاتو کاملا سیاسی است و آیا این حر ف‌ها هدفمند است، گفت: من از سال ۸۸ تا سال ۹۳ اصلا در تلویزیون نبودم و هیچ جا نقدی مطرح نمی‌کردم. در فضای مجازی هم نبودم پس چرا به من می‌گویند که تو سالهاست انتقاد می‌کنی. من ۲ سال است که با ساخت برنامه درحاشیه و دورهمی به تلویزیون آمدم.

او ادامه داد: دیگران هم نقد می‌کنند و حرف می‌زنند اما تا من یک حرفی می‌زنم هر دو جناح سیاسی به من حمله می‌کنند درحالیکه آنچه که من می‌گویم مسائلی است که به ذهنم می‌‌آید.

مدیری ادامه داد: من چیزهای که درباره مسائل اجتماعی و مشکلات مردم به ذهنم می‌رسد را می‌گویم و وظیفه خودم می‌دانم که آنها را بگویم زیرا یک تریبونی در اختیار دارم و باید حرف مردم را در این تربیون بگویم.

او با تاکید بر اینکه طرفدار هیچ جناح سیاسی نیست، افزود: اینکه از جایی خط می‌گیرم یا از جایی به من گفته‌اند چنین حرف‌هایی بزنم یا تلویزیون به من گفته این حرف‌ها را بگویم، اصلا صحت ندارد.

مدیری افزود: اینکه من طرفدار یک جناح یا دشمن یک جناح دیگر هستم درست نیست. قرار است که همه تحمل داشته باشیم و انتقادپذیر باشیم هرچند برخی از کسانی که این حرف‌ها را می‌شنوند، انتقادپذیر نیستند و هر چه از دهانشان درمی‌آید به من می‌گویند. اما اگر قرار باشد من انتقاد کنم و شما انتقادپذیر نباشید پس فرق بین من و شما چیست؟ من فقط مشکلات مردم را می‌گویم.

کدخبر: ۱۶۹۷۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alirezab.g

    عشقی عشق مدیری

  • razie4060

    زنده باشه آقای مدیری

  • mhran98

    به این سیاستمداران عزیز چه خوش گفت اون ک ه گفت! گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ما ست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

  • mamadariay

    دروغه نوع حرف زدن مشخص میکنه طرف چکاره س راحت میشه از ادبیاتش فهمید که از یه طیف خاص سیاسی حمایت میکنه اوصولگرا ها