کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۷۵۵۰
تاریخ خبر:

پاسخ رییس دفتر روحانی به شایعه‌های بازدید از مناطق زلزله زده

رئیس دفتر رئیس‌‌جمهور درباره برخی شایعات مربوط به سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه گفت: فیلم‌های سفر به استان کرمانشاه موجود است و مردم می‌توانند آنها را ببینند.

محمود واعظی، درباره برخی شایعات مربوط به سفر رئیس‌جمهور به مناطق زلزله‌زده و اینکه برخی می‌گویند چرا روحانی با مردم دیدار مستقیم نداشته است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، بنده در آن جا حضور داشتم رئیس‌جمهور از ماشین پیاده شدند، با مردم هم دیدار مستقیم داشتند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: ابتدا آقای روحانی از ماشینی که حامل ایشان بود پیاده شدند و تا محوطه‌ای که منازل خراب شده بود هم رفتند و از منازل آسیب‌دیده بازدید کردند و سپس برای صحبت به میان مردم رفتند.
وی افزود: هنگامی که ایشان از منطقه آسیب‌دیده بازگشتند و زمانی که می‌خواستند با مردم سخن بگویند برای اینکه مردم آقای رئیس‌جمهور را ببینند و همچنین برای این‌که صدایشان برسد روی ماشین قرار گرفتند.

کدخبر: ۱۸۷۵۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • z.m

    آره بابا تو راست میگی

  • abolfazltwin

    رییس جمهور فقط کلش از ماشین بیرون بود تو تلویزیون هم نشون داد همه هم دیدن تازه ب ا کلی اسکورت اون وقت رییس جمهور ایسلند م یره لای مردم تو استادیوم فوتبال میبینه

  • mosi1276

    باشه مث همیشه ما … باور کردیم،یه عمره … ایم ،از ماست که بر ماست

  • nirvana

    ?▪️اما تو ای زمین ای زادگاه ما! ما باتو دوستیم زین پس شرار قهر به بنیاد ما مزن م ا را چنانكه رفت اسیر بلا مكن این كلبه ها كه خانه ی امید و آرزوست ویرانسرا مكن?▪️ ور خشم میكنی ویرانه كن عمارت هر قریه را ولی مارا ز كودكان و عزیزان جدا مكن…?مهدی سهیلی