کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۱۵۲۵
تاریخ خبر:

پاسخ تند به طعنه صبح برانکو از ابوظبی

دوبار کی‌روش و دوباره برانکو؛ این بازی شوم همچنان ادامه دارد. همچنان برانکو زیرکانه با حرف‌هایش کی روش را عصبی می کند و مرد پرتغالی بی محابا و عصبی می تازد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برد تیم ملی برابر یمن هم خیلی زود طعمی گس پیدا کرد. سرمربی اگرچه خودش می دانست نباید وارد بحث های خانگی شود اما تک برانکو را بی پاتک نگذاشت.

مربی کروات خیلی ملایم و ریلکس در کنفرانس مطبوعاتی صبح دوشنبه اش از عراق و مربی اش تمجید کرده بود و برای کی روش نکاتی را متذکر شده بود و این سئوال وسط کنفرانس مطبوعاتی بازی ایران و یمن از کی روش پرسیده شد. او هم انگار آماده بود برای انفجار!

انگار نه انگار که قرار بود تا ته جام ملتهای آسیا همه سکوت کنند. چه او و چه برانکو!

کی روش به این سئوال پاسخ داد:«الان باید مسائل را به مسائل خانگی تغییر بدهیم. (باخنده) قبل از این‌که حرفی در این مورد بزنم، باید دوباره به بازیکنانم تبریک بگویم و از سرمربی یمن هم تشکر کنم. از هواداران ایران و یمن ممنون هستم. در مورد این آقا باید بگویم همه او را می‌شناسیم. او فردی است که همیشه می‌گفت فوتبال ایران سیرک است.دقیقا در لحظاتی که ۸۵ میلیون ایرانی برای تیمشان دعا می‌کنند، فردی هوشمند و خارق العاده، مربی عراق را تحسین می‌کند. کسی که در خدمت فوتبال ایران است، از سرمربی حریف هوشمندانه تعریف می‌کند و با تمام تخصص و حمایتی که از تیمش دریافت کرد، باز هم نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. حمایتی که باعث شد تیم‌های دیگر ضرر کنند اما او شهره است که از بازیکنان اوکراینی حمایت کند. بهتر است در این شرایط این مرد باهوش را تنها بگذاریم.»

و این یعنی دوبار دعوا ، دوباره همه آن اتفاقات ماه‌های قبل و این بار از وسط مسابقات . باز توپخانه ها در دو سو شلیک می کنند و باز تیم ملی مثل گوشت قربانی وسط قرار می گیرد.

کی روش البته به دو سئوال مهم امشب هم جواب داد. یکی درباره خشونت تیمش:«شما در استادیوم بودید؟ قبل از اینکه آزمون کاری انجام بدهد بازیکن یمن عمل خطا را انجام داد ولی بازیکنان ایران کاملا بازی را جدی گرفتند و دیدید که قاطعانه پیروز شدند.»

و دیگری درباره تزلزل دفاعی ایران:«بله ممکن است در ۹۰ دقیقه برخی مشکلات رخ بدهد. مثلا در لیگ‌های ایران و قطر اکثر تیم‌ها تلاش می‌کنند تا ببینند در میانه میدان چه اتفاقاتی می‌افتد ولی خط دفاع ما در میانه زمین خط حمله حریف را کنترل کرد.»

او از بازی با ویتنام و فینال دوم از فینال های هفتگانه هم گفت اما حالا باید همه منتظر توفان رسانه ای فردا باشند!

کدخبر: ۲۴۱۵۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alireza1348

    براکو دیگه شورش رو درآورده , یکی باید سا کتش کنه

  • ario2806

    یکی نیست به این برانکو بگه آخه مرد ناحسا بی تو که امتحانت رو توی تیم ملی پس دادی دیگه چی از جون این تیم می‌خوای؟ چرا نمیذ اری این تیم در آرامش کار خودش رو بکنه؟ چ ته تو؟ دیگه توی خواب باید ببینی که دوبار ه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشی. دست از این شیطنت ها و جینگولک بازی هات بردا ر. آرامش این تیم و ملت ایران را برهم نزن .