کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۷۹۸۱
تاریخ خبر:

پاسخ اتحادیه جایگاه‌داران به فیلم جدید کم فروشی بنزین

چند روزی است که فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود مبنی بر اینکه در یک بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری، ۳ لیتر بنزین ریخته می‌شود که مشخص نیست دلیل آن وجود هوا در بنزین یا خراب بودن دستگاه نازل است اما هرچه که هست این ماجرا داستان خرابی و اختلال در پمپ بنزین‌ها را یکبار دیگر به یکی از بحث‌های داغ کشور تبدیل کرده است.

عقوبی رییس کانون جایگاه‌داران کشور می‌گوید این فیلم به دست من هم رسیده است و کاملا غیرعلمی بوده، زیرا همه جایگاه‌ها توسط شرکت ملی پخش بدون اطلاع و هماهنگی و به صورت محسوس و نامحسوس توسط بازرسی و متخلفین نظارت می‌شوند. از سوی دیگر سازمان ملی استاندارد از تمام تلمبه‌ها در سطح استان‌ها بازدید می‌کند و بعد از بازدید روی دستگاه‌های ناظر برچسب اطمینان می‌زند. دستگاه تلمبه ناظر توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ۱۷ پملب دارد و اگر جایگاه‌دار این پلمب را بردارد در بازدید دوره‌ای متخصصین مشخص شده و جایگاه‌دار با جرائم سنگینی مواجه خواهد شد.

او در ادامه به این سوال که پاسخ کانون جایگاه‌داران به فیملی که در فضای مجازی منتشر شده است چیست؟ گفت: ممکن است برد الکترونیکی تلمبه دچار مشکل شده باشد و یکی از مشتریان از این فرصت استفاده کرده و فیلم گرفته باشد. تلمبه‌ای که از نظر فنی معیوب است باید از مدار خارج شود و برای تامین فرستاده شود. ما حتی دوربین جایگاه‌های مختلف را چک کردیم تا متوجه شویم این مشکل در کجا رخ داده است.

رییس کانون جایگاه‌داران کشور با تاکید بر این که وجود چنین مشکلاتی در جایگاه‌های سوخت بعید است، گفت: اگر چنین تخلفاتی رخ دهد تکلیف محاسبات دفتر چه می‌شود، زیرا دفاتر ثبت عملیات تلمبه وجود دارد که هر روز عملکرد جایگاه‌ها را بررسی می‌کند. از جایگاه‌ها به صورت روزانه تسویه حساب گرفته می‌شود و چنانچه جایگاهی کم‌فروشی کرده باشد مشخص خواهد شد و از ما می‌پرسند چطور امکان‌پذیر است که این جایگاه ۱۰ هزار لیتر فرآورده خریده باشد و ۶۰۰۰ لیتر فروخته باشد، اما مخزن به جای این‌که ۴۰۰۰ لیتر بنزین داشته باشد، ۵۰۰۰ لیتر بنزین دارد. این تخلف هم به کمیته تخلفات ارسال خواهد شد.

کدخبر: ۲۱۷۹۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • m.r.b

    آره ما هم باور کردیم، اون فیلم فتوشاپ بو د???

  • ha.ah.1354

    خوب مسئولی هستی شما خوب تخلف در پمپ بنزی نها سالهاست که اتفاق میافتد داخلی عادی د ر ایران است تکذیب مسؤولان نیز همیشه بوده . شنونده باید عاقل باشه

  • masina

    آهان. این مورد هنوز بازدید نشده بوده؟!

  • afsoon

    هفت صبح ی عکس جدید بذار دلم سوخت این عکس بنزین ۷۰۰را دیدم

  • maryam.mohamadi

    اگ تایید میکردین تعجب داشت..!!! مخصوصام ا خانومها ک میایم بنزین بزنیم بیشتر کلاه سرمون میزارین

  • davoodpishgahi

    همه دروغ میگن

  • hamid.r

    تو چشمات نگاه میکنن و دروغ میگن .خیلی زو ر داره

  • arash11

    شرکت بازرسی وقتی قسمتی از شرکت اصلی باشه ،بازرسی کردنش به چه دردی میخوره !قضیه ه مون مثل هست که کدوم ماست بندی میگه ماست من ترشه؟!

  • abolfazltwin

    من خودم بارها به موتورم بنزین زدم دیدم ا ب قاطی داشته موتورم ریپ میزده به جایگاه دار که گفتم با پرروی میگه اره زیر زمین م نبع بنزینه اب میره داخلش