کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۴۶۳۲
تاریخ خبر:

ویدیو هفت|لحظه مرگ کشتی گیر روی تشک

در مسابقات کشتی پیشکسوتان در تبریز، حسین نیک نژاد از گیلان که برای تیم قزوین کشتی می گرفت در حین مسابقه دچار ایست قلبی شد و از دنیا رفت.

کدخبر: ۱۷۴۶۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mehdi.persian

    سلام بسیار تأثر برانگیز بود باری تعالی ص بر و تحمل این داغ را بر نزدیکان و دوست د ارانش آسان کند؛باالخصوص با وجود این صحنه از اتفاق ثبت شده که علاوه بر غم انگیز ب ودن .. در حین توانمندی بدنی در آنی به آغ وش مرگ رفتن چه درد آلود و چه معنا گرا و قابل تأمل برای همگان!! مرگ بی خبر می آید ؛ مرگ در یک قدمیست ؛ مرگ گاهی هیچ دلیلی نمیخواهد؛ مرگ همیشه در نفسی که فرو می ر ود و آنی بر نمی آید ؛ حواسمان باشد َ نه به نفَسهایمان ! به نفسانیاتمان.. کاش همی شه آماده رفتن باشیم نه به معنای با فکر م رگ زیستن بلکه بی دغدغه زیستن… هرگاه این میهمان ناخوانده آمد آی مرگ ای مهربانتر ا ز مادر یک بغل در آغوشم گیر.. همین لحظه ف رصت باقیست اگر دم غنیمت بشمارد و لحظه ها امان بدهد آنچه در پس قابل جبران و آنچه در پیش قابل مراقبه..

  • kool1980

    متاسفانه درتصویر گروه پزشکی برای امدادوک مک رسانی دیده نمیشد!!!

  • mamadariay

    مهندس Mehdi Persian فک نکنم اگهی مرگش ای نقدر بلند باشه که شما دیدگاهتون و بلند نوشتید

  • nirvana

    به جای ماساژ قلبی با پارچه بادش میزن عجی به.. چقدر دیر میفهمن اتفاقی افتاده

  • mehdi.persian

    ﺳﻼﻡ ﺟﻨﺎﺏ mamadariya ﻋﺰﻳﺰِ ﺑﻬﺘر ﺍﺯ ﺟﺎﻧﻢ ؛ ﻓﺮﺻﺘﻢ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻥﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺍﺭﺟ ﻤﻨﺪ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﺧﺎﻃﺮ ﮐﻨﻢ ؛ﻭ ﻣﻦ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺍﻳﻦ ﻗﻴ ﺎﺱ ﻣﻊﺍﻟﻔﺎﺭﻕ ﺷﻤﺎ بین ﺁﮔﻬﯽﺗﺮﺣﻴﻢ ﺍﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰ و دیدگاه این کمترین نشدم ؛این پیام در ابت دا یادآوری هایی بود؛ که به خودم کردم و آ ن را هم به نگارش آوردم ؛ شاید برای حتی ی ک نفر این تبادل احساس و اندیشه من روزنه ای باشد ، به سوی خورشید مهر ؛ و مفید باش د حتی در تضاد نقد و تشریح آن ؛ اندیشه ای را به چالش بکشد؛ حال حضرت عالی چه کاریس ت ؛ هرجا پیامی و نوشته ای دیدید که بلند و طومار وار بود و با روحیات شما عزیز منا فات داشت ؛ و خاطر شما را مکدر میکرد چشمت ان را از خوانش آن ببندید و به مشتاقانی چ ون من و دیگران واگذار کنید و همین انداره هم در اعتراض به آن انرژی مصرف نکنید و د ر معیشت خویش مشغول باشید ؛ حتی در خوانش همین متن هم خودتان را به زحمت نندازید؛ ب رای شما عزیز آرزوی بهترین اتفاق ها را دا رم.. والسلام.