کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۴۹۳
تاریخ خبر:

ویدئو / حرکات نمایشی شگفت‌انگیز ماشین و هلیکوپتر

وقتی صحبت از هجوم آدرنالین به خون می‌شود، سخت است که کاری به‌پای پرش با چتر از استراتوسفر برسد. اما "فلیکس بامگارتنر " چترباز که همین اواخر پرش از ارتفاع ۲۴ مایلی را کهنه کرده بود در به در دنبال راهی برای سرگرم کردن خود می‌گشت و در این گیرودار با دریفت هوایی آشنا شد.
به گزارش سایت پدال ، مواد اولیه آخرین شیرین‌کاری "فلیکس" شامل هلیکوپتری با کنترل خودش و خودروی دریفت تویوتا جی تی ۸۶ با ۱٬۰۰۰ اسب بخار قدرت است که راننده لهستانی، Jakub Przygoński، را پشت فرمان خود دارد. تعجبی نیست که شخص بامگارتنر عاشق پرواز با هلیکوپترهاست و به همین دلیل تعقیب جی تی ۸۶ را به گردن گرفت. مرکب خلبان هم Bolkov BO105 است، هلیکوپتری مخصوص حرکات آکروباتیک.
این برنامه حین رویداد هلی دریفت ردبول در لهستان به وقوع پیوست. در این بازی سراسر هیجان که در پایگاه سابق نیروی هوایی لهستان رخ می‌داد، یک جنگنده میگ ۲۹، هلیکوپتر کبرا و یک جفت اسباب‌بازی ریموت کنترلی، بامگارتنر و تیمش را همراهی می‌کردند. فلیکس در همین خصوص گفت:
این کار هرگز پیش از این انجام نشده پس به همین خاطر اسباب بازی‌هایمان را به فرودگاه دبرزنو آوریم، و این‌گونه شد که بزرگ‌ترین زمین بازی دنیا از آن من شد.
درست می‌گویید، فیلم‌برداری این حرکت‌های دیوانه‌وار اصلاً کار آسانی نبود فقط به آن صحنه هیجان‌انگیزی که هلیکوپتر هدف روی خودرو را می‌زند توجه کنید، جیکوب گفت: " چیزی نمانده بود که دوربین GoPro روی ماشینم قربانی شود "
هلیکوپتر ۱۶۰ کیلومتر سرعت داشت و تنها ۳۰ سانتی‌متر بالای سرم بود، راستش لحظه بسیار ترسناکی بود.
در این ویدئوی تماشایی، بامگارتنر پیست و فضای بالای آن را در اختیار گرفته و به طرز خطرناکی به خودروی درحال دریفت نزدیک می‌شود درحالی‌که سعی در تقلید حرکاتش دارد.

کدخبر: ۴۵۴۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر