کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۰۸۱۷
تاریخ خبر:

وقتی ترامپ از قدرت مذاکره ظریف تعریف می‌کند

ترامپ دیروز در نشست کابینه خود در واشنگتن گفت: جان کری در برابر مردی که داشت با او مذاکره می‌کرد - ظریف-، هیچ شانسی نداشت. اولین باری که آن مرد را دیدم، او را در یک برنامه دیدم… من او را نگاه کردم و بعد از سه دقیقه تماشا گفتم امکان ندارد کری بتواند از پس مذاکره با این مرد، برآید. بعدها دیدیم که همین‌طور هم شد…
عصرایران به نقل از رویترز گزارش داده که دونالد ترامپ یک روز پس از آنکه اعلام کرد کشورش را از برجام خارج می‌کند، دولتمردان جمهوری اسلامی ایران را به سبک و شیوه خود دعوت به مذاکره دوباره کرد.
ترامپ گفت:" من به ایران توصیه می‌کنم برنامه هسته‌ای خود را از سر نگیرد. من به آنها قویا توصیه می‌کنم. اگر دست به چنین کاری بزنند با عواقب جدی روبرو می‌شوند."
او همچنین گفت پس از اعمال تحریم‌های آمریکا، ایران یا با ما مذاکره می‌کند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد. او به چندوچون این اتفاق اشاره‌ای نکرد.
ترامپ گفت: یا ما به یک توافق خوب برای جهان دست خواهیم یافت یا به هیچ توافقی نخواهیم رسید… یا آنها - ایران- با ما مذاکره خواهند کرد یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

کدخبر: ۲۱۰۸۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • majid.kh

    ترامپ گوه خورد دلقک

  • arash11

    چه ک ک خوریا….

  • mohsen01

    بله دستگاه دیپلماسی ما همه بچه مودبند و وظیفه شناس، از طرف ما همه چیز در چارچوب باید انجام بشه خدای کرده نباید اب ار اب تکون بخوره احسنت … اما اونها چی ؟

  • maryam.mohamadi

    ترامپ زردمبوووو تو نمیخاد واسه ما تصمیم بگیری غلطای زیادیم نکن لطفا