کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۳۶۴
تاریخ خبر:

وزیر ورزش نمی تواند کی روش را بی خیال شود

حسنی خو ، مدیر حراست وزارت ورزش پس از جلساتی که منجر به ماندن کی روش شد گفت هر کسی نمی تواند با این تصمیم بسازد ، برود . حالا گویا ناسازگارترین فرد وزیر ورزش است که در تقسیم کار با معاونش امیررضا خادم ، به پرسپولیس و استقلال کاری ندارد و هر زمان فرصت کند به سرمربی تیم ملی حمله می کند. کافی است سخنان امروز وزیر ورزش را به نقل از تسنیم بخوانید:
- یک فرد بیگانه مربیان و بازیکنان ما را تحقیر می‌کند. ما کارفرما هستیم و او کارگر ما است. همه چیز برعکس شده. انگار ما کارگر او هستیم و او کارفرما است. یک نفر پس از جام جهانی به نام محمود گودرزی پیدا شد و یک سوال را مطرح کرد و گفت تفاوت جام جهانی برزیل با جام جهانی ۷۸ و ۲۰۰۶ چه بود؟ من نه به عنوان یک مسئولی که کلاهش پشم ندارد بلکه به عنوان یک شهروند این سوال را کرده‌ام و می‌خواستم بدانم چه شرایط برتری نسبت به ادوار گذشته داشتیم. اکثر خبرنگاران مرا محکوم کردند. اگر از سال ۱۹۷۸ هر سال ما یک قدم به جلوتر می‌رفتیم باید وضعیت‌مان خیلی بهتر از حالا می‌شد. متأسفانه در جمع حاضر کسانی حضور دارند که از این تحقیرکنندگان دفاع می‌کنند.
.
- بنده از آقای حاج رضایی گله دارم که چرا از این شرایط دفاع می‌کند. ما لمپمن را محکوم می‌کنیم که متأسفانه این یک نوع وارداتی آن است که خیلی بدتر از مدل داخلی است. تکرار می‌کنم اسمی از کسی نمی‌برم و فقط به عنوان یک شهروند نه وزیر ورزش نظر می‌دهم. این فوتبال شرایط بدی دارد و یک تساوی و دو باخت با توجه به قهقرایی که دارد، نتیجه خوبی است.
- وقتی می‌گوییم نارسایی، عموماً ذهنیت به سمت مدیریت می‌رود اما این‌گونه نیست که تمام مشکلات به خاطر مدیریت باشد. عوامل دیگری هم وجود دارد. شرایط اجتماعی حرفه‌ای‌گری به آن صورتی که در کشور ما وجود دارد، همگی باعث چنین مسائلی می‌شوند. وجود رسانه‌های زرد در ایجاد این فضا موثر است.

- شرایط به گونه‌ای است که هیچ حقی را برای حاکمیت در نظر نداریم و هر اقدام نظارتی صورت می‌گیرد، می‌گویند دخالت است، دخالت است، دخالت است. یکی دو آدم هم که مثل اسدی دبیرکل فدراسیون وارد گود شده‌اند یا دفع یا جذب می‌شوند. متأسفانه آن چیزی که طراحی شده مفید نبوده است.

- از این جمع شنیده‌ام که وضعیت فعلی را ترجیح می‌دهند و وضعیت فعلی را بهتر از اینکه دولت یا وزارت ورزش وارد گود شود، می‌دانند. انگار دولت نا محرم است و نباید حرف بزند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم نهادهای بیرونی چگونه برای ما تعیین تکلیف می‌کنند. تمام چیزی که آنها از ما می‌خواهند یک رأی است. حالا پست‌هایی را توزیع می‌کنند که خودتان می‌دانید که چگونه است.
- وقتی ساختار درست شود، محیط درست شود، منابع خودش را نشان می‌دهد. یک سال و نیم است از فدراسیون‌ها می‌خواهیم گزارش شفاف مالی خود را به دست ما برسانند. هنوز نتوانسته‌ایم موفق به چنین کاری شویم. این خطا است. در یک محیط سالم دیگر کسی به دنبال حسابرسی نیست. وقتی همه چیز سالم باشد همه چیز در اختیار رسانه‌ها است و مردم از آن اطلاع خواهند داشت.
.

- خوش به حال آقای سجادی که قبل از من به عنوان گزینه وزارت ورزش بود و رأی نیاورد. ایشان حالا خیالش آسوده است و از انگ‌هایی که به من می‌زنند مبراست. به ما انگ می‌زنند و می‌گویند وزیر ضدفوتبال. می‌گویند وزیر ضد فوتبال اعدام باید گردد. در همه جا در شبکه‌های اجتماعی و غیره اعلام می‌کنند که او ضد فوتبال است در شرایطی که چنین نیست.

- از آقای اسدی خواهش می‌کنم که ارزش واقعی پیشکسوتان احیا کنند. باید جایگاه ویژه‌ای در استادیوم برای این عزیزان ایجاد شود. باید یک جایگاه مبله برای آنها تعبیه شود. باید کارتی صادر شود که هیچ نگهبانی جرأت اساعه ادب نداشته باشد و باید جلسات دیگری در این مورد برگزار شود و ما با برنامه پیش برویم. همچنین به مسئولان صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمان گفته‌ام که ساختمانی را تعبیه کرده و پیشکسوتان فوتبال به آنجا بروند و با نظرات خود کمک حال فوتبال شوند.

کدخبر: ۲۹۳۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khalili

    خدا کنه کی روش وقتی که در اولین فرصت از ایران خارج شد دیگه برنگردههر چقد این جوج ه بسیجی های بیسواد مسئول ابرو ریزی کردن بسه