کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۹۳۹۷۹
تاریخ خبر:

وزیر صنعت از چه خودرویی استفاده می کند؟ / نظر نعمت زاده در مورد آزادسازی قیمت خودرو چیست؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان جزئیاتی از آیین‌نامه جدید در حمایت از مصرف‌کننده از آزادسازی قیمت خودرو بار دیگر حمایت و عنوان کرد که با این کار حتی قیمت خودرو کاهش هم می‌یابد.

محمد رضا نعمت‌زاده که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت ابتدا در پاسخ به سوالی که پرسیده شد خودروی شخصی شما چیست؟ گفت: از خودروی داخلی و ملی استفاده می‌کنم که خودروی شخصی‌ام یک سمند و یک پراید است.

وی در ادامه درباره قیمت‌گذاری خودرو در شورای رقابت عنوان کرد: به کرات گفته‌ایم که شورای رقابت باید قیمت‌گذاری تکلیفی را بردارد و اگر آزاد شود قیمت برخی خودروها کاهش هم خواهد یافت.اگر قیمت‌گذاری را به حال خودش بگذاریم و رقابت، تعیین کننده باشد، کیفیت خودرو بالا می‌رود.

پنج نکته نعمت‌زاده درباره مسائل مختلف مربوط به خودرو را در جدول می‌خوانید.

کدخبر: ۹۳۹۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • omed

    …خب شما پول دارید زیاد افزایش قیمت تاثیر ی نداره ولی من که خودرومیخام چه….

  • ناشناس

    ???????????⛟????⛽

  • arashk.ya

    خودروسازان با توجه به حمایت چندین ساله د ولت و مردم هنوز دل به مونتاژ بسته اند و کم کم به جای پیشرفت پسرفت دارند.و برعکس خودروسازان جهان هنوز تمایل به استفاده از تکنولوژی قدیمی دارند. مثل اصرار بر استف اده از موتور پیکان در اریسان.حال اگر دول ت به حمایت های خود ادامه دهد مردم بیشتری ن ضرر را خواهند دید ،ضرری که قابل جبران نیست و ان سرمایه و جان مردم است.ازاد ساز ی واردات خوردو با مالیات کمتر میتواند اه رم فشاری بر خودروسازان باشد تا شاید کمی هم به فکر مصرف کننده باشند.

  • daniell

    وزیر صنعت ایران پراید سوار میشه؟؟؟حتما م یخواد بگه که حقوقش هم طبق قانون کاره و ز یر یک میلیون ٬بعدشم بگه مستاجر هم هستم ٬ بعدشم حتما انتظار داره ما هم باور کنیم

  • mostafaseifi

    وزیر جان میشه اسم بقیه ماشین هاتم بگی.

  • armagadon

    این کاهش قیمت با آزادسازی در حد حدس و گم انه بازار خودرو سر وصاحاب نداره الان که مدیر و مسئول داره اوضاش اینجوره فردایی ک ه آزاد شد چه میشه یهو میبینید بجا کاهش ا فزایش یافت دلتون به ای حرفا خوش نکنید

  • ناشناس

    اینا که ماشینای دم دستی بودن بقیه ش چی؟؟ ؟؟؟