کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۷۷۱۱
تاریخ خبر:

واکنش وکیل باشگاه پرسپولیس به اظهارات مهدی طارمی؛ وقتش رسیده که زلزله خبری ایجاد شود

مهدی ذاکر، وکیل باشگاه پرسپولیس پس از اظهارات مهدی طارمی در برنامه نود در خصوص محرومیت باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی اینستاگرامی اظهار داشت زمان آن رسیده که باشگاه پرسپولیس با انتشار برخی از اسناد زلزله خبری ایجاد کند.

وکیل باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در اکانت اینستاگرام خود درباره اظهارات مهدی طارمی در برنامه نود نوشت:

با سلام و احترام. یادم نمیره جوسازی هایی که پس از برگشت طارمی صورت گرفت و البته همه آرشیو این موارد توسط طرف ترکیه ای برای اثبات تخلف طارمی به فیفا ارسال شد و علیرغم وجود تعهدنامه ۲۴ فروردین ۹۵ و نشر توافق در رسانه ها از جمله سایت ۹۰ طارمی محکوم و در کمال ناباوری پرسپولیس محروم شد. وقتی مستندات به وکیل سوییسی ارسال شد ایشان کتباً اعلام نمود مستندات شما کامل و احتمال موفقیت شما بسیار بالاست. اکنون که نزدیک جلسه رسیدگی است دوباره ۹۰ و متأسفانه این بار با توسل به طارمی که از ایران رفته، دوستان ترک ها هیچ دفاعی در خصوص استیناف باشگاه ارسال ننمودند ولی واقعاً دلیل این همه کینه توزی در شب جلسه دادگاه عالی ورزش را نمی دانم. اما متوجه شدم چرا وکیل سوییسی با فوریت تهدید به استعفا نمود شاید وقتش باشد مدیریت باشگاه یکسری اسناد که زلزله خبری را ایجاد می کند رو منتشر کنه. دشمن دانا که غم جان خورد، بهتر از آن دوست که نادان بود.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۱۹۷۷۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    پرسپولیس زلزله همینه!

  • jm.1987

    اصلا چرا باید تخلف کنید و دست هم سند داش ته باشید که هرکسی از بقیه دل برید زود یک مدرک زلزله خیز رو کنه.بابا برید از فوتب ال همگی باهم.