کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۴۷
تاریخ خبر:

واکنش متفاوت سیدحسن خمینی به مصباح

یک سایت خبری مدعی شده است که سیدحسن خمینی به اطرافیان گفته است که در برابر سخنان تحریک‌آمیز چند روز اخیر مصباح یزدی سکوت کنند و واکنشی نشان ندهند.
پارسینه نوشت: در پی سخنان اخیر آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در مورد «رفوزه شدن بستگان امام خمینی» و حتی تشبیه آنان به «ابوجهل» که حق را می‌شناسند اما انکار می‌کنند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، تولیت آستان امام خمینی که رهبری معنوی بیت امام راحل و جریان متبوع آن را نیز برعهده دارد، واکنشی متفاوت از خود نشان داد.
سیدحسن خمینی به چهره‌های بیت امام خمینی و رسانه‌های منتسب به این جریان اعلام کرده است که به هیچ وجه، هیچ واکنش و پاسخی به سخنان اخیر مصباح یزدی نشان ندهند.
مصباح یزدی گفته بود: در سال‌های ابتدای بعثت، از جمله ماجرای وفات رسول خدا، بسیاری از بستگان و اصحاب پیامبر رفوزه شدند. آن امتحان برای ۱۴۰۰ سال پیش بود و از آن زمان جامعه رشد بیشتری کرده است. آن زمان برخی بستگان پیامبر عامل انحراف بودند و رفوزه شدند و اکنون برخی بستگان امام خمینی (ره). برخی حق را می‌شناسند، اما مانند ابوجهل تا پای جان آن را انکار می‌کنند. روح برتری‌طلبی، قانع نشدن به حق خود و تسلیم نشدن در برابر حق از عوامل روانی است که برخی آگاهانه و عامدانه حق را انکار می‌کنند و حتی در مقابل حق سرمایه‌گزاری می‌کنند. ما منطق، ارزش‌ها، سیره پیامبر و اهل بیت را داریم، اما آسیبی که همه این‌ها را مخدوش می‌کند، تحریف است.

کدخبر: ۳۸۱۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • shahram-69

    جواب…خاموشی ست!!!

  • ناشناس

    شايد روزي بايد …