کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۹۸۸
تاریخ خبر:

واکنش ظریف به اظهارات اردوغان

محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران به اظهارات اردوغان در خصوص حضور ایران در یمن پاسخ داد و گفت :بلندپروازان بهتر است سیاست های مسئولانه تری اتخاذ کنند
به گزارش خبرآنلاین محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در خصوص سخنان اخیر رییس جمهوری ترکیه اظهار داشت: ما برای روابط استراتژیک خود با ترکیه در زمینه های مختلف اهمیت و احترام زیادی قایل هستیم. درشرایط فعلی باید تلاش تمامی کشورها در جهت استقرار ثبات و جلوگیری از گسترش ناامنی در منطقه باشد.

ظریف افزود: کسانی که با اشتباهات استراتژیک و سیاستهای بلند پروازانه و خیالی خود، خسارات جبران ناپذیری به بار آورده اند، بهتر است با اتخاذ سیاستهای مسوولانه از ظرفیتهای موجود جهت ایجاد آرامش و همگرایی درمنطقه استفاده نمایند.
وزیر خارجه کشورمان همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا با مشارکت تمامی برادران خود در منطقه، گفتگوی میان گروههای مختلف یمنی را جهت حفظ یکپارچگی و بازگشت ثبات و امنیت به آن کشور تسهیل نماید.

به گزارش خبرآنلاین، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که آنکارا ممکن است ارسال کمک لجستیک به عملیات نظامی عربستان در یمن را مورد بررسی قرار دهد.
وی درباره تجاوز نظامی عربستان به یمن گفت: ما از مداخله عربستان حمایت می‌کنیم. ترکیه ممکن است ارسال کمک لجستیک براساس تغییر وضعیت را مد نظر قرار دهد.اردوغان در ادامه مدعی شد: ایران و گروه‌های تروریستی باید عقب‌نشینی کنند. رئیس‌جمهور ترکیه درباره اقدامات ایران برای شکست داعش در عراق نیز واکنش نشان داد و گفت: ایران سعی در شکار داعش در منطقه دارد تا خود جای آن را بگیرد.
۲۹۳۰۸

کدخبر: ۲۱۹۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amir-rajabi

    فک‌کنم اردوغان یه چیزایی تو مایه های احم دی نژاده.توهم داره