کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۸۴۲۳
تاریخ خبر:

واکنش باشگاه پرسپولیس به توهین یک مجری تلویزیونی

پخش صحبت‌های یکی از مجریان جوان تلویزیون که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به هواداران و باشگاه پرسپولیس توهین کرده است، موجب ناراحتی هواداران شده و به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند این ماجرا را تا انتها پیگیری کنند.

به نقل از فارس، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، در این خصوص گفت:

واقعاً جای تأسف است که در تلویزیونی که نام آن ملی است، یک مجری جوان و بی‌تجربه به خودش اجازه می‌دهد به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران فهیم آن این‌قدر علنی توهین کند. واقعاً باورمان نمی‌شد که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران چنین توهینی پخش شود، اما هواداران عزیز پرسپولیس مطمئن باشند این صحبت‌ها بدون واکنش نخواهد ماند و ما حتماً این توهین مجری جوان و بی‌تجربه را به صورت قانونی پیگیری خواهیم کرد. او در صحبت‌هایش مدعی شده که سازمان لیگ و بقیه نهادهای فوتبالی به باشگاه پرسپولیس امتیازات خاصی داده که این تیم توانسته تا اینجا بالا بیاید و او باید این اظهاراتش را ثابت کند.
وی ادامه داد:

این مجری صحبت‌هایی انجام داده که اگر نتواند با مدرک و سند حرف‌هایش را تأیید کند، باید پاسخگوی تهمت‌هایی که به باشگاه پرسپولیس و هواداران فهیم آن زده، باشد. مطمئناً ما از طریق حقوقی از حق قانونی خود مبنی بر شکایت از این مجری خواهیم پرداخت تا مشخص شود که آیا پرسپولیس از امکانات ویژه‌ای از سوی سازمان لیگ و فدراسیون روبرو شده که به اینجا رسیده یا نه. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و علاوه بر شکایت از این مجری اگر لازم باشد از سایر عواملی که در راه این تهمت قصور کرده‌اند، شکایت کرده و پیگیر حق قانونی‌مان خواهیم شد. واقعاً جای تعجب است که در برنامه زنده تلویزیونی از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران یک مجری جوان و کم‌تجربه به خودش اجازه می‌دهد علاوه‌بر تهمت به تکرار شعار زشتی که در استادیوم علیه پرسپولیس داده می‌شود، مبادرت کند.
متأسفانه این روزها هر کسی که می‌خواهد برای خودش اسم و رسمی دست‌ و پا کند و به شهرت برسد، از نام پرسپولیس استفاده می‌کند. چنین موردی برای ما تازگی ندارد، اما این موضوع را به‌صورت جدی پیگیری کرده و با شکایت به محاکم قضایی از حق قانونی باشگاه و هوادارانمان نخواهیم گذشت. همچنین از مسئولان ارشد صداوسیما انتظار داریم علاوه‌بر برخورد جدی با این مجری جوان و بی‌تجربه، جلوی اتفاقات این‌چنینی را بگیرند. پیش از این شاهد بودیم در چنین موارد مشابهی که حتی به‌صرف یک شوخی بوده تصمیمات قاطعی علیه مجری تلویزیونی گرفته شده و انتظار داریم این‌بار هم مسئولان محترم و ارشد صداوسیما مقابل چنین تهمت‌زنندگانی بایستند و اجازه ندهند بیش از این از آنتن زنده تلویزیونی که هم حق‌الناس است و هم حق‌الله چنین استفاده نادرستی کنند. بازهم تأکید می‌کنم که مسئولان صداوسیما ضمن برخورد با چنین افرادی که تمایلات قلبی خود را با توهین و تهمت مطرح می‌کنند ما هم به صورت قانونی و حقوقی از این مجری شکایت کرده و تا انتها پیش می‌رویم تا از حق معنوی و قانونی خودمان استفاده کنیم.

کدخبر: ۱۷۸۴۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sarve-azad

    الان کی چی گفته؟?

  • elnazi

    کی بوده؟ چی گفته؟

  • mania4522

    طرفدارای استقلال دنبال مقصر ناکامی هاشون تو تیم و کادر فنی و مدیریت خودشون باشن وگرنه زیر سوال بردن نتایج پرسپولیس یا ته مت زدنای الکی هیچ دردی ازشون دوا نمیکنه. .

  • firouz

    خوب راست گفته

  • ebisa

    این چیزیه که همه میدونن لازم به اثبات نی ست حال و روز الان استقلال هم به خاطر لاب ی پر زور پرسپولیسی هاست و آقای وزیر که ا عضای هییت مدیره استقلال رو افراد نالایق انتخاب کرده و دنبال نابودی باشگاه استقلا ل است

  • sarve-azad

    چطور توهین به منصوریان و رحمتی مهم نیس.ا ون موقع یه سریا فقط خندیدن.باز حالا توهی ن به پرسپولیس مهم شده؟

  • sarve-azad

    نه استقلال نه پرسپولیس راضی به این توهین ا نیستن

  • mamadariay

    خودشون چه بزرگ میکنن کی به پیروزی اهمیت میده الان هر شهری برای خودش چندتا تیم دا ره که هوادار هاش هم فهیم هستن بلکن فهیم تر

  • mamadariay

    خودشون چه بزرگ میکنن کی به پیروزی اهمیت میده الان هر شهری برای خودش چندتا تیم دا ره که هوادار هاش هم فهیم هستن بلکن فهیم تر باشن

  • aryaee

    واقعا جای تأسف داره چه به پرسپولیس توهی ن شه چه استقلال