کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۳۱۶۹
تاریخ خبر:

واکنش اشکان خطیبی به تقلیدی بودن اجرای میثم درویشان‌پور در «خندوانه»

اشکان خطیبی درباره اجرای میثم درویشان‌پور در فینال مسابقه خنداننده شو گفت: «این که در طول یک استندآپ ١٨ دقیقه‎اى که حدود ١٢، ١٣ صفحه متن بوده، شباهت سه جمله‌اش به اجراى کمدینى دیگر به معنى کپى کردن از کار اون کمدین نیست.»

به گزارش خبرآنلاین، اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون به حواشی که درباره تقلیدی بودن اجرای میثم درویشان پور در فینال از استنداپ کمدی ماز جبرانی پیش آمد واکنش نشان داد.

خطیبی در این باره نوشت: «برخلاف تصور پیش آمده براى عموم، میثم بستر اصلى و قصه‌هاى کلى و جزیى شوخى‌اش را خودش طراحى مى‌کنه و من و مهرداد نعیمى رتوش مى‌کنیم یا خط و ربطش را پر رنگ‌تر مى‌کنیم. از اولین مرحله تا فینال همیشه همین روند رو طى کردیم. میثم فقط تواضع به خرج میده و خودش رو نویسنده نمى‌دونه.

فراموش نکنیم که این بچه‌ها در طول این مسابقه پا به دنیاى نمایش حرفه‌اى گذاشتند و متر کردن‌شان با معیارهاى جهانى ناعادلانه است.

این که در طول یک استندآپ ١٨ دقیقه‎اى که حدود ١٢، ١٣ صفحه متن بوده، شباهت سه جمله‌اش به اجراى کمدینى دیگر به معنى کپى کردن از کار اون کمدین نیست. کما این که اون سه جمله پیشنهاد نویسنده‌اى دیگر بود و از اجراى میثم مشخصه که حتى اون اجرا رو ندیده چون در اجراى همون سه جمله هم هیچ شباهتى به اجراى ذکر شده نداره. دروغ چرا خود من هم اون اجرا رو ندیده بودم.

کمدین هیچوقت قصد توهین به هیچ قشرى رو نداره فقط سعى مى‌کنه از هر موقعیت یا متریالى براى اجراش استفاده کنه. در موقعیت لالایى هم مسئله تنها مقایسه تغییر ذائقه موسیقایى نسل هاست و گرنه که من خودم رو شنونده جدى موسیقى رپ میدونم. کلى شوخى دیگه هم طراحى شده بود که متاسفانه قبل از اجرا حذف شد.

تنگ نظر نباشیم و چشم دیدن موفقیت دو تا جوون که همه چیزشون رو پاى این رویا گذاشتند رو داشته باشیم.»

کدخبر: ۱۷۳۱۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mdparsa

    خوب بوده دیگه چرا دستو پا میزنید

  • hoornaz

    میثم عالییییییییه

  • hsh

    خب کپی بوده دیگه

  • alireza1348

    کپی باشه مگه مهمه؟ اینکه یه نفر بتونه جل وی جمعیت وایسه و با حرفا و حرکاتش اونا ر و بخندونه مخصوصاً با محدودیتهای فرهنگی و عرفی و قانونی و غیرقانونی ما ٬ خودش بین هایت سخته و کار هرکسی نیست . اونایی که م یگن کپیه آیا خودشون میتونن اون کپی رو اج راکنن؟ یه کم با انصاف باشیم