کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۵۱۷
تاریخ خبر:

واکنش آیت الله آملی به فیلم وداع مهدی هاشمی

رییس قوه قضائیه در خصوص فیلمی که از یکی از متهمین قبل از رفتن به زندان منتشر شد، گفت: برخی کارهای رسانه ای عجیب درست می کنند و فیلم وداع می سازند که آرا را تخریب کنند و مطلبی زیر آن می گذارند که حکم ظالمانه بوده است، اینجا باید پرسید که این کارها به نفع چه کسی است؟
به گزارش میزان، آیت آلله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولین عالی قضایی با اشاره به اینکه تخریب یک نهاد قضایی اشتباه است، گفت: بی دلیل و بی سند آرای قضایی را تخریب کردن، اشتباه است.
وی افزود: هر کس که محکوم می شود ممکن است وابسته به مسئولی باشد یا زمانی مسولیتی داشته باشد و نمی توان اینگونه گفت که احکام قضایی فقط برای ضعفا اجرا می شود.
رییس دستگاه قضا با بیان اینکه حکم باید عادلانه باشد و این اولین توقع و انتظار از دستگاه قضا است، اظهار کرد: احکام صادره نباید بی دلیل و بی سند تخریب شده و شایعه پراکنی صورت گیرد.
آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: محکوم علیه ممکن است از هر قشری باشد و نباید طوری باشد که کسی حکمی علیه اش صادر شد، کل قوه قضاییه و همچنین زمین را به زمان بدوزد که حکم صادره غلط است.
وی با بیان اینکه احکام قضایی باید متقن و عادلانه باشد و این اولین انتظار از دستگاه قضا است، افزود: سخنان دروغی را برخی وکلا می‌گویند و مثل وحی منزل، نامه نگاری می کنند که این درست نیست.
رییس قوه قضاییه در خصوص فیلمی که از یکی از متهمین قبل از رفتن به زندان منتشر شد نیز گفت: برخی کارهای رسانه ای عجیب درست می کنند و فیلم وداع می سازند که آرا را تخریب کنند و مطلبی زیر آن می گذارند که حکم ظالمانه بوده است، اینجا باید پرسید که این کارها به نفع چه کسی است؟
وی ادامه داد: انسان باید به نهادهای حکومت تمکین کند و ما باید صبرمان طوری باشد که هر حرفی یا رایی بود، تمکین کنیم و البته اگر اشکالی وجود داشت از مسیر قانونی مطرح شود.
وی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه با اقتدار کار خود را ادامه می‌دهد، خاطر نشان کرد: اینکه کسانی که توانایی دارند، قصد دخالت در روند رسیدگی را داشته باشند، اصلا مقبول نیست و قوه قضاییه زیر بار این حرف‌ها نمی رود و با اقتدار کار خودش را انجام می‌دهد.

کدخبر: ۴۵۵۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • rezaashena

    پس جریان جاسوسی چی شد. کلیپ مکالمه تلفنی مهدی هاشمی با نیک آهنگ کوثر که الکی نبو د، بود؟ تا همینجا هم قوه قضائیه کم کاری کرده، اونوقت وکیلش گفته این خلاف بیّن شر عیه