کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۹۴۳۱
تاریخ خبر:

واکنشی پرویز پرستویی به گزارش «۲۰:۳۰»

ایلنا نوشت: پرویز پرستویی می‌گوید همواره تنها هدفش کنار مردم بودن است و هیچ هدفی جز نشان دادن درد و رنج هم‌میهنانش ندارد. او از جمله هنرمندان فعال در فضای مجازی است.
پرویز پرستویی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت:

«سلام بر شما هم وطنان عزیزم

مدت‌هاست که برای ماندن در فضای مجازی یک دلیل بیشتر نداشته‌ام.

از همان روز اول تنها دلیل حضورم آن بود که در این روزگارِ سخت اقتصادی بتوانم اندازه‌ی توانم دغدغه‌ها و گرفتاری‌های مردم کشورم را در این صفحه بازتاب بدهم تا بلکه بتوانم صدایشان را به گوش شنوایی برسانم.

پُر واضح است که در این مسیر گاهی هم دچار اشکالات ناخواسته‌ای شده باشم. اما هیچ وقت و در هیچ حال هدفی جز نشان دادن درد و رنج هم میهنانم نداشته‌ام.

در تمام این مدت بارها برای گذاشتن پست‌های تبلیغاتی از جانب بِرندهای معتبر پیشنهادهای آنچنانی داشتم اما هیچ وقت بازگوکردن دردِ دردمندان کشورم را با مال اندوزی و کسب درآمد در فضای مجازی عوض نکرده و نخواهم کرد.

در آخر عرض کنم تا روزی که در این صفحه کنار شما باشم به جز انعکاس صدای خودِ شما هدف دیگری نخواهم داشت.»

شب گذشته بخش خبری ۲۰:۳۰ با انتقاد از پرویز پرستویی در گزارشی عنوان کرد که برخی خبرها که از سوی سلبریتی ها منتشر می‌شود درست نیست.

کدخبر: ۲۱۹۴۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • shahram111

    تازگیا به یه چیزی رسیدم.از سر و که ۲۰.۳۰ چیزی که تو قلب و دل مردمه در نمیاد.هرچی میگن وارونش کن.کسانی که تو قلب و دل مرد من امثال اخبار تی وی می لی روش نمیتونه ت اثیری بزاره