کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۲۲۴۱۴
تاریخ خبر:

واکاوی ماجرای اخراج خلعتبری از گسترش فولاد

عصر امروز خبری روی خروجی خبرگزاری ها و سایت های ورزشی رفت که طبق آن محمدرضا خلعتبری از تمرین کردن با تیم گسترش فولاد منع شده بود. پس از انتشار این خبر ابتدا شاهد گمانه زنی های در مورد علت کنار گذاشته شدن خلعتبری از تمرینات گسترش فولاد بودیم که برخی ها آن را به مسائل فنی ربط می دادند و برخی ها نیز آن را مشکلات انضباطی این بازیکن باشگاه عنوان می کردند. البته مشکلات مالی خلعتبری با باشگاه گسترش فولاد نیز از دیگر احتمالاتی بود که در این مورد مطرح شد.

به گزارش طرفداری، پس از مرحله انتشار خبر و گمانه زنی هایی که در مورد آن انجام شد، نوبت انتشار مصاحبه هایی در مورد این اتفاق بود که و کامل در وضعیتی ضد و نقیض با هم دیگر قرار داشتند.

ابتدا شاهد مصاحبه ای جالب از فراز کمالوند بودیم که با خونسردی تمام کل ماجرا را یک اتفاق از قبل پیش بینی شده و عادی دانسته و به فارس گفت:

مادر خلعتبری مریض است ضمن اینکه فشار روی او زیاد بود. به همین دلیل باشگاه تشخیص داد تا فعلا این بازیکن استراحت کرده و به مرخصی برود و بحث اخراج اش صحت ندارد.

یک ساعت پس از این مصاحبه، خبرگزاری فارس مصاحبه ای از حسن آذرنیا سرپرست گسترش فولاد منتشر کرد و جالب این جاست که وی کنار گذاشته شدن خلعتبری را برخلاف کمالوند تکذیب نکرد و حتی بحث نارضایتی باشگاه از وی را نیز مطرح کرده و گفت:

واقعیت غیرقابل انکار این است که انتظار باشگاه و کادر فنی از خلعتبری با توجه به هزینه‌هایی که انجام شده و البته با توجه به نام این بازیکن از سابقه‌اش برآورده نشده اما او بازیکن ماست و با گسترش قرارداد دارد. بنابراین به جمع‌بندی رسیدیم که با مرخصی او موافقت کنیم و این هفته او در جام حذفی استراحت خواهد کرد و این نظر باشگاه و شخص کمالوند است.پس از آن قرار است با این بازیکن تماس گرفته تا بیاید و با هم صحبت کنیم اما هرچه که هست تا به الان بحث اخراج خلعتبری مطرح نبوده است. البته بحث نارضایتی از لحاظ فنی بوده و این نارضایتی ارتباطی به مسائل اخلاقی و انضباطی ندارد.

با این تفاسیر می توان پی به این نکته برد که اختلافاتی بین باشگاه و خلعتبری وجود دارد و نمی توان آن را کتمان کرد و چه خوب است که باشگاه گسترش فولاد با صداقت در مورد صحبت کند تا شاهد مصاحبه ها و اخبار ضد و نقیض و منحرف شدن ذهن فوتبال دوستان نباشیم.

کدخبر: ۱۲۲۴۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر