کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۸۶۴۲
تاریخ خبر:

وام ۷۰ میلیون یورویی فرانسه به ایران

وزیر راه و شهرسازی در جلسه مشترک با مدیران ۱۴ شرکت فرانسوی با تشریح پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار در ایران از اعطای وام ۷۰ میلیون یورویی فرانسه به ایران خبرداد.

به گزارش مهر و به نقل از سایت وزارت راه و شهرسازی، جلسه مشترک وزیر راه و شهرسازی و دبیر دولت فرانسه در اموراتحادیه اروپا و امورخارجه این کشور با سرمایه‌گذاران و مدیران شرکت‌های فرانسوی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره اعطای اعتبار ۷۰ میلیون یورویی فرانسه به ایران = گفت: اکنون نامه‌ امضا شده این وام از سوی وزیر اقتصاد فرانسه خانم بورن، توسط آقای ژان باتیست لوموئن دبیر دولت فرانسه در امور اتحادیه اروپا و امور خارجه این کشور به ایران آورده شده است که به عنوان آغاز یک دورهٔ جدیدی از جهت اعطای اعتبارات مالی بین فرانسه و ایران خواهد بود.

وی به تشریح حوزه‌های مورد اولویت ایران پرداخت و از حوزه هوایی به عنوان نخستین اولویت برای نوسازی خبر داد و گفت: درحوزه هوایی اعم از فرودگاه، هواپیما، موتور و تمام بیزینس‌های مرتبط با صنعت هوانوردی به دنبال نوسازی و ارتقای سیستم‌ها هستیم. حوزه دوم که به شدت برای ما مهم تلقی می شود بحث ریل است که خوشبختانه شرکت‌های فرانسوی اکنون با مقامات ریلی ما مذاکرات مستقیمی را دارند.

کدخبر: ۱۷۸۶۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • daryosh74

    توی همه حوزه ها!!!!! هم فقط امید و آرزو شون (و ایضا پول و سود و حق دلالیشون) به خارجیهاست.

  • hoseinr

    قسطاش رو ما باید بدیم ??

  • msazeri23612

    تا دیروز ما به همه کشورها وام میدادیم ول ی حالا…….کاسه گدایی برداشته ایم.

  • ali20h

    ما باید وام بگیریم دشمنمون بلید سودشو بب ره خب جلوی ریخت پاش هارو بگیرید