کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۲۸۵۴
تاریخ خبر:

هکرها هم حریف «بازی تاج و تخت» نشدند

قسمت چهارم فصل جدید «بازی تاج و تخت» دو روز پیش از شبکه اچ بی او روی آنتن رفت و با ۱۰٫۲ میلیون بیننده، رکورد جذب مخاطب را شکست. این در حالی است که انتشار غیر قانونی فیلمنامه و همچنین نسخه کم‌کیفیت این اپیزود از سوی هکرها در روزهای گذشته، موجب هراس و نگرانی سازندگان پربیننده‌ترین سریال تاریخ اچ بی او شده بود.

بنابر آمار منتشر شده، جدیدترین قسمت فصل هفتم با پشت سر گذاشتن رکورد اپیزود افتتاحیه (۱۰٫۱ میلیون بیننده)، به لحاظ میزان مخاطب در میان سریال‌های حال حاضر تلویزیون پیشتاز است.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، آمار اخیر صرفا منحصر به شمار مخاطبانی است که از طریق گیرنده‌های تلویزیون به تماشای اپیزود چهارم نشسته‌اند و آمار کل مخاطبان این قسمت که از طریق دیگر پلت‌فرم‌های پخش از جمله سرویس آنلاین اچ بی او بیننده قسمت جدید بوده‌اند، هنوز اعلام نشده است.

کم‌تر از دو هفته پیش، هکرها با حمله سایبری به شبکه‌های رایانه‌ای اچ بی او مجموعا ۱٫۵ ترابایت اطلاعات شامل اپیزودهای پخش‌نشده تعدادی از سریال‌های این شبکه تلویزیونی و همچنین فیلمنامه قسمت چهارم «بازی تاج و تخت» را به سرقت بردند.

رییس و مدیر عامل اچ بی او با ارسال ایمیلی خطاب به کارمندانش، حمله سایبری اخیر را «ویرانگر، اضطراب‌آور و آزاردهنده برای همه ما» توصیف کرد. پیامدهای این نفوذ گسترده همچنان ادامه دارد و ظاهرا هکرها در جدیدترین اقدام علیه این شبکه، انتشار اطلاعات محرمانه‌ای را که از ایمیل‌های مدیران اچ بی او به دست آمده، آغاز کرده‌اند.

منبع: آی‌سینما

کدخبر: ۱۷۲۸۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • bakhtiyari.ir

    مادر فیلم سه بار دیدمش